תיקון בהול – אלה התקלות באייפון שיחייבו אתכם לרוץ לתיקון

אין ספק שאפל היא אחת מחברות הטכנולוגיה המובילות בעולם. מוצרי אפל, וביניהם האייפון, נחשבים לטובים ביותר בתחומם והם מובילים מכל הבחינות: ביצועים, איכות, חוויית משתמש, ואפילו בעיצוב. אבל בסופו של דבר, כמו לכל מכשיר, גם למכשירי האייפון של חברת אפל יש לפעמים תקלות או בעיות.

לעתים התקלות הללו נגרמות מפעולות שלנו כמו מכה או נפילה, לעתים אלו בעיות ובאגים בייצור, ולפעמים המכשיר פשוט מזדקן או מתעייף. אף אחד מאיתנו לא אוהב להתחיל להסתובב ולחפש מעבדה לתיקון האייפון, אבל לפעמים אין לנו ברירה ואנו ממש חייבים לצאת ולתקן את האייפון שלנו.

 

מהן התקלות באייפון שמחייבות לתקן אותו בדחיפות?

מכיוון שכולנו עצלנים, התייעצנו עם המקצוענים של חברת דיירקט פיקס, והכנו לכם רשימה של כמה תקלות רציניות. כאשר אנו נתקלים בתקלות הללו חשוב מאוד לקחת את האייפון לתיקון כמה שיותר מהר, כדי שהמצב לא יחמיר עוד יותר. בסופו של דבר, ככל שנטפל בבעיה מוקדם יותר יהיה קל וזול יותר לפתור אותה, ונוכל להמשיך ליהנות מהאייפון שלנו.

תיקון אייפון

תקלות מסך

באייפון, כמו בכל המכשירים הסלולריים החכמים, המסך הוא בעצם העיקר במכשיר. אנחנו מתפעלים את המכשיר דרך מסך המגע שלו, ורואים הכל על המסך. למעשה, מלבד הזמן שבו אנו מדברים בפועל בשיחת טלפון, המסך משמש אותנו נון סטופ.

לכן, ברגע שיש לנו בעיה כלשהי במסך שקשורה לאיכות המגע או לנראות, כדאי להזדרז ולהגיע עם המכשיר לתיקון. עוד פרטים על תיקון מסך לאייפון תוכלו למצוא כאן למעבר לאתר לחצו כאן.

 

תקלה בשקע טעינה

כמו שכל ילד קטן יודע, אין מכשירים חשמליים שעובדים מעצמם, זה לא קסם, לכל מכשיר יש סוללה מוגבלת שזקוקה לטעינה כדי להמשיך לעבוד. משתמשי האייפון יודעים את זה טוב מאוד, וברור להם שאחת ליום בממוצע הם צריכים להגיע למטען ולהטעין את המכשיר שלהם.

אם זיהיתם בעיה כלשהי או שבר בשקע הטעינה, או שמסיבה כלשהי המטען לא טוען את המכשיר (ובדקתם שהבעיה היא לא בשקע או במטען), חשוב להגיע לתיקון כמה שיותר מהר. במצב שבו אי אפשר להטעין את המכשיר, הוא פשוט ימות ברגע שהסוללה תיגמר.

תיקון אייפון

תקלה במערכת ההפעלה

לפעמים האייפון שלנו נתקע ומפסיק להגיב. או שהוא נכבה לגמרי והמסך שחור, או שהוא נתקע על סמל התפוח המפורסם של אפל. אם כל השיטות והטריקים לאתחל את המכשיר לא עזרו לכם, או שהמכשיר חוזר אחרי זמן קצר לאותו מצב, כדאי מאוד להגיע כמה שיותר מהר למעבדה. נראה שיש כאן בעיה רצינית שכדאי לפתור לפני שהיא מתפתחת למשהו חמור יותר.

 

סיכום

גם לאייפון, שנחשב למכשיר הסלולרי הטוב ביותר בשוק, יש תקלות. כמובן שתמיד כדאי להגיע כמה שיותר מהר לתיקון, אך התקלות שראינו כאן מחייבות טיפול דחוף במיוחד.

תיקון אייפון

אולי יעניין אותך גם

5 טיפים לאיסוף ומחזור סוללות
כללי
5 טיפים לאיסוף ומחזור סוללות

בעידן שבו הטכנולוגיה הפכה לחלק בלתי נפרד מחיינו, השימוש בסוללות זינק מאוד. מסמארטפונים ומחשבים ניידים ועד לכלי רכב חשמליים, הסוללות הינן חלק ממגוון רחב של

קרא עוד »