פתחת עסק כמקדם אתרים עצמאי? יכול להיות שאתה פטור ממס הכנסה

קידום אתרים הוא תחום נדרש ומבוקש כיום. כל בעל עסק שמחזיק ברשותו נכס דיגיטלי כמו אתר, דף עסקי בפייסבוק וכדומה, עסוק גם בשאלת הקידום. כיצד מקדמים את האתר מול המתחרים? מה עושים כדי שהאתר שלי, ולא של המתחרה, יוצג בדף התוצאות הראשון, ועדיף בראש הדף? בדיוק כדי לענות על התשובה הזו מגיע מקדם אתרים עם הידע המקצועי שלו.

כבעל עסק עצמאי שמציע שירותי קידום אתרים, יתכן ואתה פטור ממס הכנסה. חשוב לערוך את הבדיקה הנחוצה כדי לממש זכאות!

 

חבות המס ופטור במקרים מסוימים

באופן כללי כל אזרח מחויב לשלם מיסים בגין ההכנסות שלו. מדובר על חוק שנוגע הן לשכירים והן לעצמאיים, והכל לפי גובה ההכנסות כמו נתונים נוספים שקשורים לאזרח. פטור ממס הכנסה יינתן לאזרחים שמתמודדים עם בעיה רפואית שגורמת להם לנכות שמוגדרת באחוזים גבוהים, כמו כן יקבלו פטור ממס הכנסה בעלי עסקים שעוסקים בתחומים ספציפיים שלמדינה יש אינטרס לעודד אותם.

 

להיות אקטיביים כדי לממש את הזכאות

חשוב שכל אזרח להיות מודע לכך שלא פעם יש לנו זכאות כזו או אחרת, אך אם לא נהיה אפקטיביים ולא נפעל במטרה לממש את הזכאות המדוברת, אנחנו עלולים למצוא את עצמנו מפסידים את הזכאות הזו. זה ממש כך גם לגבי פטור ממס הכנסה.

אז אם פתחת עסק בתחום קידום אתרים והנך מציע שירותי קידום אתרים לחברות ולארגונים, עליך לבדוק האם יש לך אפשרות לקבל פטור ממס הכנסה, וכך לפטור את עצמך מתשלומי מיסים בגין ההכנסות שלך.

 

כיצד מבצעים את הבדיקה?

יש לדעת כי במרבית המקרים בהם אזרחים או עצמאיים יהיו זכאים לפטור ממס הכנסה, הדבר יהיה בגין נכות רפואית, מדובר על שיעורי נכות של מעל 90%. כך שאם אתם סובלים מבעיה בריאותית או מתמודדים עם לקות מסוימת, מסתבר שהדבר הנכון יהיה לבדוק את הזכאות שלכם בהתאם לשיעור הנכות האישית. זאת כדי לבדוק האם יש לכם זכאות ליהנות מפטור מתשלומי מס.

 

איש מקצוע אתכם למימוש הזכויות

אז גם אם נראה לכם שאתם פעילים ומתפקדים באופן מלא, יכול להיות שאתם זכאים לקבל פטור ממס הכנסה. כל מה שאתם צריכים זה לרתום לעזרתכם עורך דין מומחה בתחום, בעזרתו אתם יכולים לצלוח את התהליך באופן מהיר ויעיל, ולהגיע להישג הרצוי בו אתם מקבלים פטור מלא מתשלומי מס הכנסה.

 

לסיכום –

אם פתחת עסק כמקדם אתרים עצמאי ואתה סבור שהנך זכאי ליהנות מפטור ממס הכנסה, חשוב מאוד לפעול ולפנות אל גורם מקצועי שיירתם לתועלת העניין שלכם. כי בירור מקצועי ותהליך יעיל של מימוש זכויות עשוי לשרת את האינטרסים שלכם, ולאפשר לכם להרוויח יותר ולהפריש למס הכנסה פחות.

מס הכנסה

אולי יעניין אותך גם

5 טיפים לאיסוף ומחזור סוללות
כללי
5 טיפים לאיסוף ומחזור סוללות

בעידן שבו הטכנולוגיה הפכה לחלק בלתי נפרד מחיינו, השימוש בסוללות זינק מאוד. מסמארטפונים ומחשבים ניידים ועד לכלי רכב חשמליים, הסוללות הינן חלק ממגוון רחב של

קרא עוד »