למה צריך פרסום ממומן בגוגל?

נסו לחשוב על הפעם האחרונה שהייתם מעוניינים במוצר כלשהו, ועל הצעדים שעשיתם בשביל לברר היכן למצוא את המוצר וכמה הוא עולה. סביר להניח, שהדבר הראשון אותו עשיתם, הוא לחפש את שם המוצר בגוגל, בדומה לרובם המוחלט של בני האדם במאה ה- 21. אם אתם בעלי עסק, וודאי הבנתם שלגוגל פוטנציאל עצום בפרסום העסק שלכם, שלמעשה מהווה כלי מפתח בכל הנוגע להגדלת קהל הלקוחות ולמיקסום הרווחים.

בכתבה הבאה, נסביר לכם את כל מה שתצטרכו לדעת על פרסום ממומן בגוגל, ומדוע הוא כל כך חשוב לפרסום והצלחת העסק שלכם.  אין הרבה גופים אינטרנטיים עם השפעה גדולה כמו שיש לגוגל. בתור מנוע החיפוש הגדול ביותר בעולם, גוגל מאפשרת למיליארדי אנשים מרחבי העולם לחפש באינטרנט את כל העולה על רוחם בכמה לחיצות כפתור.

כשזה מגיע לפרסום, כמות האנשים המשתמשים בגוגל מדי יום הופכת אותה לפלטפורמה הטובה והיעילה ביותר לחשיפת העסק שלכם ללקוחות חדשים. בניגוד לפרסום ברדיו או בטלוויזיה, פרסום בגוגל לרוב מניב חשיפה יעילה יותר, שכן הוא הרבה יותר מוכוון לקהל יעד ספציפי, שמלכתחילה חיפש דברים הקשורים לתחום של העסק שלכם.

 

מה זה בכלל פרסום ממומן בגוגל?

נסו להיזכר מתי הייתה הפעם האחרונה שחיפשתם משהו בגוגל, ונאלצתם לעבור לעמוד התוצאות השני. יותר מכך, נסו להיזכר בפעם הראשונה שנכנסתם לתוצאה שאינה בין חמשת או ששת התוצאות הראשונות. מתקשים להיזכר? אתם לא לבד. רובם המכריע של האנשים המשתמשים בגוגל מסתפקים באחת מתוצאות החיפוש הראשונות, כשהעליונות ביותר מהן, הן תוצאות של פרסום ממומן.

למעשה, פרסום ממומן בגוגל מאפשר לנו למקם את אתר העסק שלנו בין התוצאות הראשונות בגוגל כשמחפשים מילות מפתח הקשורות לעסק שלכם או למוצרים אותם אתם מוכרים, כשלצד הקישור לאתר יופיע סימון Ad (פרסומת). כך, נוכל למקסם את החשיפה של העסק שלנו ללקוחות פוטנציאליים באופן היעיל ביותר.

 

מי צריך פרסום ממומן בגוגל?

פרסום ממומן בגוגל הוא כלי הכרחי עבור כל אדם המעוניין לייצר חשיפה משמעותית לעסק שלו דרך האינטרנט. בעידן בו אנו חיים, עסק שלא נמצא באינטרנט, כאילו היה לא קיים, על אחת כמה וכמה כשמדובר במנוע החיפוש הגדול והחשוב ביותר בעולם. לכן, אם העסק שלכם מסתמך על פרסום ושיווק בכדי להגיע לקהל לקוחות גדול יותר, בדגש על עסקים חדשים, פרסום ממומן בגוגל הוא הפתרון היעיל ביותר עבורכם.

 

איך עובד פרסום ממומן בגוגל?

הפרסום הממומן בגוגל עובד על פי שיטה הנקראת Pay Per Click (או בראשי תיבות – PPC), המבוססת על כך שהמחיר אותו תצטרכו לשלם לגוגל עבור הפרסום יהיה על פי מספר הפעמים שלחצו על המודעה שלכם. במילים אחרות, אם לא נכנסו ללינק שלכם, גם אם ראו אותו, לא תצטרכו לשלם אפילו שקל!

פרסום בגוגל

אולי יעניין אותך גם

דו"ח קידום ממומן בגוגל
קידום ממומן בגוגל
פרסום ממומן בגוגל

אין כמעט עסק כיום שפועל בזירה הדיגיטלית ולא מכיר את שירותי הפרסום של חברת הענק גוגל. באמצעות פרסום מודעות שתוצגנה לגולשים בהתאם למילות החיפוש שהקלידו

קרא עוד »
קידום ממומן
קידום ממומן בגוגל
מה זה קידום ממומן?

רוצים להתחיל לפרסם בגוגל ולייצר עבור העסק שלכם לידים איכותיים? כדאי מאוד שתכירו את הקידום הממומן בגוגל. באמצעות תהליך של קידום ממומן אתם למעשה מאפשרים

קרא עוד »
חיפוש בגוגל
קידום ממומן בגוגל
איך עושים קידום ממומן בגוגל?

קידום ממומן בגוגל הוא אחת השיטות המהירות והאפקטיביות ביותר להגיע אל קהל היעד שלכם, בזמן שהוא מחפש אתכם. גוגל נחשב למנוע החיפוש הגדול בעולם, וככזה

קרא עוד »