איך עושים קידום ממומן בגוגל?

קידום ממומן בגוגל הוא אחת השיטות המהירות והאפקטיביות ביותר להגיע אל קהל היעד שלכם, בזמן שהוא מחפש אתכם. גוגל נחשב למנוע החיפוש הגדול בעולם, וככזה מתבצעים בו מידי יום אינספור חיפושים של גולשים. כאשר גולשים מחפשים מוצרים או שירותים שאתם כבעלי עסק מציעים, שמורה לכם האפשרות להציג עבורם מודעה ממומנת, אשר בהקלקה עליה יגיעו הגולשים אל דף ייעודי שתיצרו עם הצעת ערך עבורם.

איך מגדירים קמפיין קידום ממומן בגוגל? הכנו לכם מדריך עם 5 צעדים פשוטים.

 

פעולה מספר 1: יצירת עמוד נחיתה שאליו יגיעו הגולשים בעקבות הקלקה על המודעה

בשלב הראשון, רגע לפני שניגש לשירות Google Ads, עלינו יהיה להקים דף נחיתה אליו יופנו הגולשים עם ההקלקה על מודעת הפרסום. שימו לב שכדי שהקמפיין יהיה אפקטיבי והעלות לכל הקלקה של גולש על המודעה תהיה נמוכה יחסית, עליכם יהיה לבנות דף נחיתה איכותי, מהיר, שיענה על הצורך של הגולש בצורה אופטימלית, ויספק לו את המידע הדרוש שבגללו הגיע מלכתחילה למנוע החיפוש.

 

פעולה מספר 2: הגדרת מטרת הקמפיין

בשלב הבא יהיה עליכם להגדיר מה תירצו להשיג באמצעות הרצת הקמפיין: האם תירצו פשוט לייצר טראפיק לאתר? האם מה שמעניין אתכם הוא דווקא לידים שאותם תוכלו לנסות ולהפוך ללקוחות משלמים? האם אתם מעוניינים להגיע ליעד מכירות כלשהו? האם בכוונתכם בסך הכל להגביר את המודעות של גולשים למותג שלכם? האם אתם מעוניינים לקדם מוצר, מותג או אפליקציה?

שירות Google Ads מציע לכם מגוון של פתרונות אשר מותאמים לכל אחד מן הצרכים שהוזכרו לעיל.

 

פעולה מספר 3: הגדרת סביבת הפעילות שלכם

בשלב הבא תידרשו להגדיר היכן תירצו שהמודעה שלכם תוצג. גוגל מציעה לכם מגוון של אפשרויות: האפשרות הפופולרית ביותר היא כמובן מנוע החיפוש, שם תוצגנה המודעות שלכם כאשר הגולשים מבצעים חיפושים שתואמים את הכללים להגדרת מילות המפתח שתבצעו בשלב הבא. אולם לא רק רשת החיפוש מאפשרת לכם להציג מודעות.

גוגל עובדת בשיתוף פעולה עם אתרי תוכן פופולריים, שמסכימים לארח במקומות אסטרטגיים באתר שלהם מודעות פרסומיות כדוגמת אלו שאתם מגדירים. במצב דברים זה, כאשר גולשים שהמודעה שלכם רלוונטית עבורם נכנסים למי מן האתרים המארחים, הם יוכלו להחשף, בין היתר, גם למודעה הפרסומית שלכם.

גוגל מאפשרת לכם גם להציג מודעות וידאו, וכן לפרסם את המודעות שלכם ברשת הדיסקברי שלה (בשנים האחרונות גוגל פועלת על מנת להפוך את מנוע החיפוש ממנוע תגובה למנוע חשיפה עבור הגולשים). כמו כן, גוגל מייצרת חשיפה עבור המודעות שלכם גם בפלטפורמה של גוגל שופינג – שמאפשרת למפרסמים לייצר תנועה לרכישת מוצרים שונים בצורה ממומנת.

 

פעולה מספר 4: הגדרות המודעה

רקע לפני שתיפנו לנסח את מודעות הפרסום שלכם וכן לבחור את מילות המפתח הרלוונטיות שבעבורן תירו שהמודעה תוצג לגולשים, יהיה עליכם לבחור מספר הגדרות כלליות עבור הקמפיין: באיזה מיקום גאוגרפי של גולשים תירצו להציג את מודעות הפרסום שלכם? עבור דוברי אילו שפות תירצו להנגיש את אותן מודעות? מהו תקציב הקמפיין שלכם ומהי הדרך שבה אתם מוכנים לתמחר כל קליק?

כמו כן, תאפשר לכם גוגל להגדיר הרחבות שונות למודעת הפרסום שלכם. הרחבות הן למעשה פרטי מידע נוספים, שמספקים לגולש, מלבד המודעה, עוד נתוונים חשובים שיסייעו לו בקבלת ההחלטה: חלק מן ההרחבות מתייחסות לפרטי יצירת קשר מהיר עם המותג שעומד מאחורי הפרסום, ישנם תוספים באמצעותם מוצגים לגולשים יתרונות שונים של המוצר או השירות המפורסמים, ויש עוד לא מעט הרחבות נוספות שתסייענה לכם לספק לגולשים את כלל המידע הנחוץ להם טרם ההתקשרות אתכם, בית העסק.

 

פעולה מספר 5: הגדרת מודעות, מילות מפתח והתאמות

הגענו לקודש הקודשים של קמפיין הקידום הממומן: בשלב זה תגדירו את מילות המפתח שעבורן תירצו שתוצגנה המודעות לקהל הגולשים. כמו כן, תוכלו להגדיר סוגי התאמות שונים, בין היתר על מנת לוודא שאתם מציגים את המודעות גם עבור מי שחיפש ביטויים דומים לאלו שהגדרתם, או להך, להציג את המודעות רק למי שחיפש ביטויים מדוייקים שהגדרתם מראש. כמו כן, בשלב זה תוכלו להגדיר מילות מפתח שליליות, כאלו שבעבור חיפוש שלהן לא תירצו שהמודעה שלכם תוצר.

גוגל

אולי יעניין אותך גם

פרסום בגוגל
קידום ממומן בגוגל
למה צריך פרסום ממומן בגוגל?

נסו לחשוב על הפעם האחרונה שהייתם מעוניינים במוצר כלשהו, ועל הצעדים שעשיתם בשביל לברר היכן למצוא את המוצר וכמה הוא עולה. סביר להניח, שהדבר הראשון

קרא עוד »
דו"ח קידום ממומן בגוגל
קידום ממומן בגוגל
פרסום ממומן בגוגל

אין כמעט עסק כיום שפועל בזירה הדיגיטלית ולא מכיר את שירותי הפרסום של חברת הענק גוגל. באמצעות פרסום מודעות שתוצגנה לגולשים בהתאם למילות החיפוש שהקלידו

קרא עוד »
קידום ממומן
קידום ממומן בגוגל
מה זה קידום ממומן?

רוצים להתחיל לפרסם בגוגל ולייצר עבור העסק שלכם לידים איכותיים? כדאי מאוד שתכירו את הקידום הממומן בגוגל. באמצעות תהליך של קידום ממומן אתם למעשה מאפשרים

קרא עוד »