חברת קידום אתרים

האם ניתן לקדם אתר בגוגל לבד? התשובה היא חיובית. האם כדאי לעשות זאת? כאן התשובה כבר הרבה פחות חד משמעית.

לא מעט בעלי עסקים נמנעים מפניה לחברת קידום אתרים משום שהם חוששים כי ההשקעה שיצטרכו לבצע לא תחזיר את עצמה. במאמר הזה ננסה לסקור דווקא את היתרונות הרבים שבהתקשרות עם חברת קידום אתרים, ומדוע היא יכולה לחולל שינוי אמיתי בדרך הפעולה של העסק שלכם.

 

למה כדאי לבחור בחברת קידום אתרים על פני קידום עצמי של האתר?

אם מצאתם את עצמכם מתלבטים האם כדאי יהיה לבצע התקשרות מול חברת קידום אתרים על מנת לשפר את הנראות של עמודי האתר שלכם בדפי תוצאות החיפוש, הנה כמה וכמה סיבות שאולי יסייעו לכם לקבל את ההחלטה לבצע התקשרות כזאת:

סיבה מספר 1: מקצועיות

חברת קידום אתרים פועלת, בדרך כלל, באמצעות שיטות עבודה סדורות ומקצועיות. רבות מן החברות מבצעות את תהליך הקידום מול צ'קליסט מסודר ומוודאות כי מרכיבים חשובים בתהליך הקידום מטופלים ומבוצעים על הצד הטוב ביותר. בחברת קידום אתרים מועסקים מנהלי פרויקטים שתפקידם לוודא כי כלל הפעולות הדרושות לביצוע תהליך הקידום אכן מבוצעות.

 

סיבה מספר 2: כלים

קשה כיום לקדם אתרים בלי היכולת המתקדמות שמציעים כלים בתשלום: החל ממחקר מילות מפתח מתקדם, דרך ניתוח פרופיל הקישורים של אתרי המתחרים, מעקב שוטף אחר המיקומים של עמודי האתר בעבור חיפושים פופולריים וכן כלי ניתוח בריאות של דפי האתר.

האתגר המרכזי שבשימוש שוטף בכלים כאלה הוא המחיר הגבוה יחסית שלהם, שלרוב לא משתלם אם מדובר בעסק עצמאי שמעוניין לקדם את האתר הפרטי שלו. כאשר אתם פונים לחברת קידום אתרים אתם מבטיחים לעצמכם שהאתר שלכם יקודם באמצעות הכלים המקצועיים ביותר, שכן חברת קידום האתרים יכולה להרשות לעצמה רכישה של כלים כאלו.

 

סיבה מספר 3: נכסים דיגיטליים ברשות חברת קידום האתרים

התקשרות מול חברת קידום אתרים תאפשר לכם ליהנות מן הנכסים הדיגיטליים שנמצאים ברשות החברה, ומהם היא יכולה להוציא קישורים אל האתר המקודם. שימוש בקישורים האל יוכל לסייע לאתר שלכם לבנות באופן עקבי והדרגתי את פרופיל הקישורים החיצוניים המפנים אליו. המתודה הזאת יכולה לחסוך לכם, כבעלי אתרים, לא מעט זמן, משאבים מיותרים שיבוזבזו על משא ומתן מיותר מול מקדמי אתרים לצורך החלפת קישורים, או רכישה של קישורים מספקי קישורים שונים.

 

סיבה מספר 4: ניסיון

אחד היתרונות המרכזיים שמביאה איתה חברת קידום אתרים הוא ניסיון עשיר בתחום. חשוב יהיה להבין, כי כאשר מדובר בקידום אתרים, קיים הבדל גדול בין התיאוריה לפרקטיקה. חברת קידום אתרים מנוסה יודעת אילו שיטות עובדות היטב ואילו עברו מן העולם, היכן ניתן לרכוש קישורים במחיר מוזל, ומתי לנצל מבצעים שונים.

בכל רגע נתון, פרויקט קידום אתרים מכיל עשרות אם לא מאות משימות לביצוע. חברת קידום אתרים עם ניסיון תדע למקד את המאמצים של עבודת הקידום באפיקים שיסייעו בצורה הטובה ביותר למקסם את תוצאות הקידום.

 

סיבה מספר 5: קשרים

מרכיב לא פחות חשוב שיכול לעשות את ההבדל בין תהליך קידום אתרים מוצלח לכושל, הוא קשרים בתעשיה. אין ספק שקבלת קישורים, אזכורים, הפניות וביקורות מלקוחות או ספקים של בית העסק היא מפתח להצלחה של תהליך הקידום. לעיתים, כדי לעשות זאת, תידרשו להפעיל את הקשרים שלכם, או לשלם על קשרים המצויים בידי אחרים.

חברת קידום אתרים שצברה ניסיון בנישה שבה אתם פועלים, יכולה להשתמש בקשרים שיצרה עם בעלי נכסים דיגיטליים אחרים, כדי לייצר ביניכם את הקשרים הנכונים, כולל, כמובן, בניה של קישורים רלוונטיים, אזכורים וביקורות. בצורה כזאת, ניתן להבטיח שפרופיל הקישורים של האתר יהיה מגוון, ויכיל, לצד קישורים מאתרים ברי סמכות, גם קישורים המציגים מדד רלוונטיות גבוה.

 

סיבה מספר 6: מחויבות

למה עוד כדאי יהיה לכם לפנות לחברת קידום אתרים במקום לנסות ולקדם את האתר שלכם בעצמכם? במילה אחת: מחויבות. כאשר אתם מקדמים אתר לבד, תמיד תמצאו את התירוץ המתאים מדוע לא לעסוק כרגע בעבודת הקידום. לעומת זאת, חברת קידום אתרים חיה ומתפרנסת מן הקידום, ולכן תדאג תמיד שהפרויקט ימשיך להתקדם ולהציג לכם תוצאות משביעות רצון.

מקצועני קידום אתרים

אולי יעניין אותך גם

Seo
קידום אתרים
להיות ראשון בגוגל

כולם רוצים להיות ראשונים בגוגל. הסיבה לכך, היא שרבים מן הגולשים שמבצעים חיפושים בגוגל מסתפקים בהקלקה על התוצאה הראשונה, השניה ואולי השלישית בדפי תוצאות החיפוש.

קרא עוד »
seo
קידום אתרים
איך לקדם אתר בגוגל?

מעוניינים לקדם את האתר שלכם בגוגל וליהנות מטראפיק אורגני איכותי, עם סיכויי המרה גבוהים יותר מכל ערוץ אחר? רוצים להיות שם עבור הגולשים בדיוק בזמן

קרא עוד »