איך לקדם אתר בגוגל?

מעוניינים לקדם את האתר שלכם בגוגל וליהנות מטראפיק אורגני איכותי, עם סיכויי המרה גבוהים יותר מכל ערוץ אחר? רוצים להיות שם עבור הגולשים בדיוק בזמן שבו הם מחפשים את השירותים או המוצרים שלכם, וכאשר הם קשובים למסרים השיווקיים שלכם? ערוץ הקידום האורגני הפך לערוץ שיווק מבוקש מאוד בשנים האחרונות, בין היתר על רקע האמרת המחירים של ערוצי השיווק האלטרנטיביים.

במדריך הבא נציג עבורכם 6 פעולות שתסייענה לכם להבין איך לקדם אתר בגוגל. בואו נתחיל.

 

פעולה מספר 1: לייצר תוכן איכותי שמייצר ערך לאנשים

רבים מבעלי האתרים סבורים שאם רק יעלו תוכן לאתר, יותר ויותר גולשים יחשפו לתכנים שלהם מתוך דפי תוצאות החיפוש של מנועי החיפוש השונים, ויבואו לבקר באתר. אלא שלהעלות תוכן איכותי לאתר זה לא מספיק על מנת לשפר את הדירוגים של עמודי האתר השונים. תוכן צריך לייצר ערך מוסף אמיתי לגולשים, לסייע להם לפתור בעיות או לענות על שאלות שמציקות להם, ולהתמקד במה שהגולשים עצמם היו מעוניינים לדעת. לכן, כאשר אתם נפנים להשקיע משאבים בתהליך הקידום האורגני של העסק, חישבו על תכנים שיש בהם כדי באמת לעזור לקהל היעד של העסק.

 

פעולה מספר 2: לשפר את הסמכות של האתר בנישה שבה הוא פועל

כאשר עסקים מנסים להבין איך לקדם אתר בגוגל עליהם לקחת בחשבון שלשיפור הסמכות של האתר ישנה חשיבות עצומה לתהליך הקידום בפועל. איך משפרים סמכות של אתר? מבצעים כמה וכמה פעולות שמסייעות למנועי החיפוש להבין שמדובר באתר שמאחוריו עומדת אוטוריטה בתחום: בונים פרופיל קישורים איכותי מאתרים סמכותיים ורלוונטיים בנישה, משפרים את פרופיל האזכורים של בית העסק, לומדים היטב את פרופיל הביקורות ומספקים להן מענה הולם ואיכותי, מעצבים את האתר ברמת גימור גבוהה, מוסיפים המלצות של גולשים ובעלי עסקים אחרים תוך ציון קישור לעמודי האתר שלהם, מקשרים את האתר לפרופילים החברתיים של העסק, מוסיפים התייחסות לפרסומים שונים של העסק במדיה, ולכתבות שהתפרסמו אודות העסק, ועוד ועוד.

 

פעולה מספר 3: לספק חווית משתמש מצויינת לגולשים שמגיעים לאתר

גוגל שמה בשנים האחרונות יותר ויותר דגש על חווית משתמש המסופקת ללקוח, ובתוך כך מתייחסת למשך הזמן של טעינת אובייקטים שונים על גבי מסך המשתמש, על מידת היציבות של התצוגה, וכן למשך הזמן שעובר עד שמתאפשרת אינטראקטיביות של הגולש עם רכיבים שונים המוצגים בפניו. אם אתה נהל עסק וברצונך לדעת איך להיות ראשון בגוגל, חשוב יהיה שתשקיע משאבים נאותים בשיפור חווית המשתמש.

 

פעולה מספר 4: לפעול בערוצים משלימים נוספים על מנת לחזק את המותג

כדי להוכיח שאתם ראויים להיו מקודמים בגוגל ולהופיע במקומות ריאליים עבור חיפושים פופולריים במיוחד, חשוב יהיה לחזק את המותג באמצעות פעילות בערוצים משלימים, כמו פעילות בפייסבוק, באינסטגרם, פעילות באמצעות משפיענים, באמצעות המייל, פתיחה של ערוץ יוטיוב ועוד ועוד. למעשה, אותם סיגנליים חברתיים יכולים לסייע לגוגל להבין האם אתם עסק בצמיחה או בדעיכה, מהי רמת ההתעניינות במותג שלכם בחוץ, ועד כמה אתם מצליחים לגרום למעורבות של קהל היעד בתוכן שלכם.

 

פעולה מספר 5: להתאים את עמודי האתר השונים לתצוגה מיטבית בדפי תוצאות החיפוש

התשובה לשאלה איך להיות ראשון בגוגל טמונה, בין היתר, בביצוע אופטימיזציה של עמודי האתר לדפי התוצאות במנוע החיפוש. אופטימיזציה כזו כוללת שיפור תגיות המטא, קביעת היררכיית כותרות תקינה, שימוש בקישורים פנימיים בצורה מושכלת, התאמת האתר לתצוגה ושימוש במכשירים שונים עם גדלי מסך שונים, שילוב מילות המפתח בתדירות טבעית במקומות אסטרטגיים באתר ועוד ועוד.

 

פעולה מספר 6: לטפל בסוגיות טכניות הקשורות באתר

לחלק הטכני בפעילות הקשורה בקידום האתר ישנה חשיבות עצומה בדרך למטרה הראשית: להיות ראשון בגוגל. סוגיות טכניות שרצוי יהיה לטפל בהן בכל פרויקט קידום אתרים הן טיפול בשגיאות טעינה של עמודי האתר וביצוע הפניות מתאימות, שיפור הזמינות של שירותי האחסון, מעבר לעבודה בפרוטוקול מאובטח, ביצוע גיבויים בתדירות הולמת על מנת להבטיח את ההמשכיות העסקית של האתר, הסרת תוספים שאינם בשימוש, טיפול בתגית קנוניקל ובתגיות אחרות היכן שנדרש, אבטחת האתר באמצעות תוספים שונים ושימוש בכללי אבטחת מידע המותאמים לעידן המודרני ועוד ועוד.

גרף קידום בגוגל

אולי יעניין אותך גם

Seo
קידום אתרים
להיות ראשון בגוגל

כולם רוצים להיות ראשונים בגוגל. הסיבה לכך, היא שרבים מן הגולשים שמבצעים חיפושים בגוגל מסתפקים בהקלקה על התוצאה הראשונה, השניה ואולי השלישית בדפי תוצאות החיפוש.

קרא עוד »
מקצועני קידום אתרים אורגני
קידום אתרים
חברת קידום אתרים

האם ניתן לקדם אתר בגוגל לבד? התשובה היא חיובית. האם כדאי לעשות זאת? כאן התשובה כבר הרבה פחות חד משמעית. לא מעט בעלי עסקים נמנעים

קרא עוד »