מהם הכללים שחובה לשמור עליהם בכתיבת תוכן SEO

לאחרונה אנו עדים למאמרים ומדריכים שמפורסמים ברחבי הרשת שנדמה שנכתבו על ידי אנשים שלא בקיאים בתחום ה – SEO כלל. הדבר גרם לנו להבין שיש צורך בכתיבת מדריך מקיף שידריך את אלו שלא בקיאים בנושא ויאפשר לכם לקבל את כל המידע והכללים שפשוט חובה לשמור עליהם בעת כתיבה מסוג זה. הישארו אתנו ותקבלו את כל הפרטים שאתם צריכים לדעת.

 

הגורמים שסייעו בכתיבת המדריך

ראוי לציין כי בחרנו לכתוב את המדריך תוך ליווי מטעם גורמים חיצוניים. שכן, היה ברור לנו שאנשים שנמצאים מחוץ למערכת שלנו וחיים את התחום, הם אלה שידעו להגיד לכם את הכללים שאתם פשוט חייבים להכיר. ראוי לציין שהגענו אל הגורמים הללו לאחר שפרסמנו פוסט ברשת החברתית וביקשנו מאנשים שחיים את התחום ליידע אותנו בכללים המדוברים. בסופו של דבר, פנו אלינו מעל ל – 40 כותבי תוכן שציינו בפנינו את הכללים המדוברים. זו ההזדמנות להודות להם על הליווי. שכן, בזכותם, מדריך זה רואה אור והוא צפוי להוביל לשינוי בקרב כותבים מתחילים וקיימים שלא מכירים את הכללים הבסיסיים.

 

הכללים שחובה לשמור עליהם בכתיבת תוכן SEO – כתיבה אישית

אם למדתם תואר אקדמי או אם למדתם קורס במכללה מוכרת, אתם וודאי יודעים שבעת כתיבת עבודה אקדמית, אתם יכולים להעתיק במקסימום צירוף של 2 מילים מתוך טקסט שאתם לוקחים ממנו השראה. הדבר נכון גם להליך של כתיבת תוכן seo. הרי במרבית המקרים, תצטרכו לכתוב תכנים על נושאים שאתם לא בקיאים בהם. כדי שתוכלו לשאוב השראה מבלי להעתיק, עליכם לשים לב שאתם לא כותבים מעל 2 מילים ברצף שהן אותו הדבר.

 

הכללים שחובה לשמור עליהם בכתיבת תוכן SEO – כתיבה ברמה גבוהה

זה בסדר שעם החברים שלכם מהשכונה אתם מתכתבים בקיצורים בעת כתיבת הודעות בוואצאפ. אבל כשאתם כותבים תוכן ל – SEO אתם צריכים להשאיר את הסלנגים בצד. אז תימנעו מכתיבה של מילים שלא אופייניות לכתיבה ברשת, למשל:

  • סבבי
  • לגמרייי
  • בסיידר ועוד

 

הכללים שחובה לשמור עליהם בכתיבת תוכן SEO – הסתמכות על מקורות

סביר להניח ששמתם לב שהכלל ה – 1 עסק בנושא זה באופן עקיף. אך חשוב שנציין את העניין באופן מעמיק כדי שהוא יהיה ברור. הגורמים שסייעו לנו בכתיבת המדריך ציינו בפנינו שחשוב מאוד להסתמך על מקורות גם במצבים שאתם בטוחים שאתם יודעים את התוכן המדובר. אז אל תסתמכו על הידע הכללי שלכם בשום מצב. תמיד תקראו קצת ברשת או בספרים או יש לכם בנמצא. הדבר יאפשר לכם לכתוב ברמה גבוהה ומדויקת ויגרום לגולשים לרצות לקרוא את המדריכים שלכם שוב ושוב.

 

לסיום

עד כאן המדריך שהציג בפניכם את הכללים שפשוט חובה לשמור עליהם בעת כתיבת תוכן למטרת SEO. מאחלים לכם שתכתבו נכון, שיהיה בהצלחה!

אותיות באנגלית

 

אולי יעניין אותך גם

Seo
קידום אתרים
להיות ראשון בגוגל

כולם רוצים להיות ראשונים בגוגל. הסיבה לכך, היא שרבים מן הגולשים שמבצעים חיפושים בגוגל מסתפקים בהקלקה על התוצאה הראשונה, השניה ואולי השלישית בדפי תוצאות החיפוש.

קרא עוד »
מקצועני קידום אתרים אורגני
קידום אתרים
חברת קידום אתרים

האם ניתן לקדם אתר בגוגל לבד? התשובה היא חיובית. האם כדאי לעשות זאת? כאן התשובה כבר הרבה פחות חד משמעית. לא מעט בעלי עסקים נמנעים

קרא עוד »
seo
קידום אתרים
איך לקדם אתר בגוגל?

מעוניינים לקדם את האתר שלכם בגוגל וליהנות מטראפיק אורגני איכותי, עם סיכויי המרה גבוהים יותר מכל ערוץ אחר? רוצים להיות שם עבור הגולשים בדיוק בזמן

קרא עוד »