האם קניית קישורים תוכל לקדם לך את האתר במהירות גדולה יותר

 הקמת עסק עם אתר פעיל הוא השקעה גדולה ומתישה. צריך לעשות הכל על מנת להפיק תוצאות טובות, לקדם את המכירות ולהשיג לקוחות. השאלה היא האם רכישת קישורים יכולה לקדם את האתר להשגת מטרות אלו במהירות וכיצד – על כך במאמר הבא.

 

איך קונים קישורים וכיצד זה יקדם את האתר?

קישורים או לינקים בשמם הלועזי הם כתובות המפנות את הגולשים לאתרים שונים. אם מדובר בקישורים המופיעים בתכנים מאותו תחום של העסק שלך ניתן לקנות קישורים עם כתובת האתר שלך ולשבץ אותם בתכנים בצורה טבעית. הקלקה על הקישורים תוביל ישירות אליך. כך הגולשים יכירו את האתר שלך ויהפכו ללקוחות פוטנציאלים. היתרון הבולט יותר הוא שגוגל יקדם את האתר שלך במנוע החיפוש לעמוד החיפוש הראשון כיוון שיבחין בתנועה. כך שמי שיחפש באמצעות מילות חיפוש מידע מסוים בתחום שלך יגלה שהאתר שלך בעמוד הראשון ולא האתר של המתחרים. אם כן, קניית קישורים לא רק תסייע לפופולריות של האתר שלך, אלא גם לקידום של האתר במהירות.

 

מדוע הקנייה של הקישורים יעילה?

לצורך קידום אורגני או SEO הקישורים הם כלי משמעותי שאסור לוותר עליו כל עוד הם חזקים, איכותיים וטבעיים. הם צריכים להיטמע במאמרי תוכן באופן זורם ולהיות קשורים לתוכן. אומנם ניתן לבנות לבד קישורים באמצעות אנקורים כמו: בקרו באתר, תמצאו את המידע כאן וכיוצא בזה, לשבץ אותם במאמרי תוכן אותם כותבים באופן עצמאי ולפנות לאתרים אחרים כדי שיפרסמו אותם. יחד עם זאת, הקנייה תהיה יעילה ומהירה יותר על מנת שהקישורים שלך יהיו רלוונטיים. לכן אל תסתפק בקישורים שיפגעו באתר שלך.

 

איך יודעים שהקישורים שקנית טובים?

ראשית, חשוב לדעת ממי קונים את הקישורים. ישנם הרבה אתרים של מקדמים שימכרו לך קישורים ספאמיים. בנוסף, מומלץ להשוות מחירים ולהתאים את תקציב השיווק שלך לצורך זה. באתרים אמינים מפרסמים מחירון קישורים ולא מסתירים אותו. לכן פנה רק לאתרים כאלו.

 

לאן מומלץ לקשר את הקישורים שקנית?

לאחר שקנית קישורים מקדם אתרים מקצועי ישבץ אותם במאמרי תוכן של אתרים מובילים ואיכותיים בתחום של העסק שלך כדי שהם יהיו טבעיים. ישנם עסקים המעדיפים שהלינקים יקשרו לעמוד הבית של האתר שלהם. למרות זאת מקדם האתרים יכול לבצע אופטימיזציה באתר שלך ולהמליץ שהקישורים יפנו לעמודים חלשים באתר על מנת לקדם גם אותם. ההמלצה שלנו היא לקשר את הלינקים לעמודים בהם הגולשים מתבקשים להשאיר פרטים ליצירת קשר או את פרטי התשלום במידה ושאר העמודים חזקים.

לסיכום, אם כבר אתה קונה קישורים ההמלצה היא להשקיע ולקנות גם מאמרי תוכן של כותבים מקצועיים. כך תוכל לפרסם אותם באתרים איכותיים ופופולריים וגם לקבל מאמרים ברמה ושפה רהוטה וגבוהה.

לוח מדדים

 

אולי יעניין אותך גם

Seo
קידום אתרים
להיות ראשון בגוגל

כולם רוצים להיות ראשונים בגוגל. הסיבה לכך, היא שרבים מן הגולשים שמבצעים חיפושים בגוגל מסתפקים בהקלקה על התוצאה הראשונה, השניה ואולי השלישית בדפי תוצאות החיפוש.

קרא עוד »
מקצועני קידום אתרים אורגני
קידום אתרים
חברת קידום אתרים

האם ניתן לקדם אתר בגוגל לבד? התשובה היא חיובית. האם כדאי לעשות זאת? כאן התשובה כבר הרבה פחות חד משמעית. לא מעט בעלי עסקים נמנעים

קרא עוד »
seo
קידום אתרים
איך לקדם אתר בגוגל?

מעוניינים לקדם את האתר שלכם בגוגל וליהנות מטראפיק אורגני איכותי, עם סיכויי המרה גבוהים יותר מכל ערוץ אחר? רוצים להיות שם עבור הגולשים בדיוק בזמן

קרא עוד »