כל השאלות שחשוב שתשאלו לפני הרשמה לקורס הנהלת חשבונות

בשנים האחרונות ישנה מגמה משמעותית של תנועה לכיוון העיסוק בפיננסים ובניהול חשבונות. עולם התעסוקה בישראל של 2023 מטורף לגמרי, ורבים לא מצליחים למצוא משרה יציבה עם בטחון תעסוקתי. יוקר המחיה המשתולל גורם לרבים להבין שהם צריכים למצוא מקצוע יציב עם בטחון תעסוקתי, ומשכורת שתאפשר להם לחיות ברווחה ובצורה מכובדת.

לכן לא מעט אנשים גודשים את מוסדות הלימוד השונים שמכשירים אותם לעיסוק בניהול חשבונות. ניתן למצוא במסלולי הלימודים הללו חבר'ה צעירים בתחילת החיים, אבל גם אנשים מבוגרים יותר שהחליטו לעשות הסבה מקצועית.

 

כמה מילים על קורס הנהלת חשבונות

אם גם אתם התחלתם לחשוב קצת על הסבה מקצועית לניהול חשבונות, יצאנו לבדוק עבורכם מה עושים בתחום הזה. כפי שהסבירו לנו המומחים של קפיטל המכללה למצוינות פיננסית, בכל ארגון חייבים איש מקצוע שיארגן ויסדר את כל התחום הפיננסי.

תפקידו של מנהל החשבונות הוא לבדוק שההתנהלות הפיננסית של הארגון מול הרשויות השונות ומול העובדים שלו היא תקינה וחוקית. כדי לסייע לכם לקבל את ההחלטה, הכנו כאן עבורכם תשובות לכמה שאלות בסיסיות על הקורס.

פרטים נוספים תוכלו למצוא כאן בלינק הזה לימודי הנהלת חשבונות בראשון לציון.

כמה מילים על קורס הנהלת חשבונות

מהם תנאי הקבלה לקורס?

תנאי הקבלה לקורס נקבעים על פי דרישות משרד העבודה. הדרישות משתנות מעט בהתאם לסוג הקורס, לקורס הבסיסי (רמות 2+1) יכולים להתקבל מי שסיימו 12 שנות לימוד, או מי שסיימו 11 שנות לימוד שעוברים בהצלחה בחינה במתמטיקה. מלבד זאת, ישנה ועדת קבלה לקורס.

 

מהן אפשרויות התעסוקה?

לאחר סיום הקורס בהצלחה וקבלת התעודה, תוכלו למצוא עבודה בכל תחומי המשק ובשלל חברות. זה בעצם היתרון הגדול בעולם ניהול הכספים: כולם חייבים אנשי כספים, ולכן סביר מאוד שתמצאו את מקום העבודה שיעניין אתכם בתחום שקרוב לליבכם. ניתן כמובן להמשיך וללמוד קורסים נוספים ולשדרג את עצמכם עוד יותר.

מהן אפשרויות התעסוקה

האם כדאי לשלב תחומי לימוד נוספים?

אם אתם מצליחים בקורס, ומצאתם עבודה שאתם נהנים ממנה, אנו מאוד ממליצים לכם לשקול לעבור קורסים והכשרות נוספות. תחום הכספים נרחב מאוד, וכל מנהל חברה או ארגון ישמח שיהיה לו איש כספים שמבין ומכיר הרבה תחומים ושהוא יכול לסמוך עליו ולדעת שהכל מתנהל כמו שצריך.

 

כמה זמן לוקחים הלימודים?

אורכו של הקורס הוא בין 300 ל- 350 שעות, והוא לוקח בדרך כלל חמישה עד עשרה חודשים, בהתאם לתזמון המפגשים, הכל תלוי במוסד המכשיר. ישנם מוסדות שמציעים קורס מזורז שאותו אפשר להשלים תוך זמן קצר יותר, אך כמובן שתצטרכו להתחייב לכמות גדולה יותר של מפגשי לימוד בכל שבוע.

 

סיכום

תחום הכספים מספק אופק תעסוקתי יציב ומעניין, עם מגוון אפשרויות תעסוקה ואופציות לקידום. אם אתם אנשים רציניים שאוהבים לעבוד ולא מפחדים ממספרים, הצטרפו לתחום כמה שיותר מהר ולא תתחרטו.

קורס הנהלת חשבונות

אולי יעניין אותך גם

5 טיפים לאיסוף ומחזור סוללות
כללי
5 טיפים לאיסוף ומחזור סוללות

בעידן שבו הטכנולוגיה הפכה לחלק בלתי נפרד מחיינו, השימוש בסוללות זינק מאוד. מסמארטפונים ומחשבים ניידים ועד לכלי רכב חשמליים, הסוללות הינן חלק ממגוון רחב של

קרא עוד »