הגיע הזמן להתקדם לבית חכם!

בוודאי כבר שמעתם על מערכות הבית החכם אך חששתם שעל מנת להתקינה תצטרכו לגרום נזק לקירות או לערוך שינויים בתשתיות החשמל. אין לכם מה לדאוג, עם מערכת RA2 האלחוטית לא תצטרכו להחדיר כבלים לתוך הקירות ולא לגעת בשום תשתית וליהנות מבית חכם בשליטה מלאה מהטלפון הנייד שלכם במחיר משתלם במיוחד. 

 

גלובל קוואלטי

גלובל קוואלטי משווקת בארץ מערכות לבית חכם, למשרד החכם ולבניין החכם. כל המערכות הינן אלחוטיות, ניתנות להתקנה גם במבנים קיימים, אינן דורשות חדירה לתוך קירות המבנה או עריכת שינויים בתשתיות החשמל. תהליך ההתקנה של המערכות האלחוטיות זולה משמעותית מן המערכות החוטיות והן משתלמות במיוחד מפני שהן מסייעות להוזיל את עלויות צריכת החשמל.

בית חכם

מערכת RA2 לבית חכם ואלחוטי

למערכת RA2 ישנם יתרונות רבים על פני המערכות החוטיות הרגילות. ראשית, היא איננה דורשת כל הכנה מראש או התערבות בתשתיות החשמל בביתכם. היא כן זקוקה לווי פיי יציב ומספר מפסקים בבית יוחלפו באחרים, מתקדמים יותר, על מנת לאפשר למערכת לשלוט בהם, וכל זאת ללא כל גרימת נזק לבית.

שנית, עלות ההתקנה של מערכת RA2 הינה זולה באופן משמעותי מן המערכות החוטיות, ולטווח הארוך היא מאפשרת לכם צריכה נבונה יותר של אנרגיה בביתכם, מה שיביא לחסכון משמעותי בהוצאות החשמל שלכם.

 

מה המערכת מאפשרת לכם?

מערכת הבית החכם מאפשרת לכם לנהל דרך האפליקציה בטלפון הנייד שלכם את המערכות הבאות:

  • מצלמות אבטחה – באמצעות האפליקציה תוכלו לצפות במתרחש בתוך ביתכם דרך מצלמות האבטחה, לתכנת, להדליק ולכבות אותן.
  • אינטרקום – תוכלו לבדוק מי מצלצל בפעמון הדלת ואף לשוחח עימו בעודכם עורכים קניות בסופר.
  • מערכות תאורה – בערב, לפני שאתם הולכים לישון, תוכלו לכבות את כל האורות בבית בלחיצת כפתור אחד. כך לעולם לא תשכחו אורות דלוקים ותחסכו כסף ואנרגיה.
  • דוד המים החמים – שכחתם את הדוד דולק וכבר יצאתם מהבית? אז מה, פשוט כבו אותו מן האפליקציה שבטלפון הנייד.
  • תריסים חכמים – תוכלו לתכנת, להרים ולסגור תריסים חשמליים חכמים בכל פינה בבית מבלי לקום מן הספה.
  • מערכות שמע, בידור וקולנוע – כל מי שרכש מערכת לקולנוע ביתית יודע כמה מתסכל לקבל צרור של שלטים, אחד לאפל טיוי, אחד לרסיבר, אחד למקרן וכך הלאה לפי כמות המכשירים שברשותכם. RA2 תהפוך את כולם לשלט אחד, הטלפון הנייד שלכם.
  • חיבור ישיר לאפליקציות אחרות – המערכת ניתנת לחיבור למערכות שליטה אחרות כגון SONOS, ALEXA, SIRI, APPLE HOME KIT ועוד.

 

לסיכום

גלובל קוואלטי משווקת בישראל מערכות בית חכם אלחוטיות נוחות במיוחד לשימוש, אינן דורשות חדירה לקירות או שינויים בתשתיות החשמל, הן זולות משמעותית ממערכות חוטיות וחוסכות לכם אנרגיה וכסף ומאפשרות לכם לשלוט בכל מערכות הבית מן האפליקציה שבטלפון הנייד שלכם מתוך הבית ומחוצה לו.

בית חכם

אולי יעניין אותך גם

5 טיפים לאיסוף ומחזור סוללות
כללי
5 טיפים לאיסוף ומחזור סוללות

בעידן שבו הטכנולוגיה הפכה לחלק בלתי נפרד מחיינו, השימוש בסוללות זינק מאוד. מסמארטפונים ומחשבים ניידים ועד לכלי רכב חשמליים, הסוללות הינן חלק ממגוון רחב של

קרא עוד »