ארבעה טיפים לטיול במקסיקו

הו מקסיקו. ארץ הסומבררו, הצ'ילי, האבוקדו והטורטיות. ולא רק אוכל מדהים, אלא גם חופים מטריפים, אתרי נופש יפהפיים, ערים מודרניות ולצידן כפרים קטנטנים. מקסיקו היא מדינה עצומה בגודלה, היא גדולה בערך פי 90 ממדינת ישראל! בזכות הגודל והגיוון שבה, היא מציעה למטיילים הכל מהכל.

אנחנו כאן כדי לעזור לכם ולעשות קצת סדר, כדי שלא תלכו לאיבוד לפני הטיול או במהלכו. אספנו לכם כמה טיפים חשובים לקראת טיול במקסיקו, ויאללה בואו נתחיל. הטיפ הראשון והחשוב שלנו הוא לבחור בעונה מתאימה. אתם כבר יודעים שמקסיקו ענקית, נכון? כדי שתצליחו באמת להנות ממה שיש למקסיקו להציע, חשוב לבחור בקפידה את העונה שבה אתם מתכננים לשהות במדינה.

אין מבאס כמו לתכנן ירח דבש על חוף מהמם, ולהגיע אתר נופש גשום וסגור. בחירת העונה המתאימה לכם תלויה באופי הטיול ובמשך הזמן שלו, וישנן עונות מומלצות לטיולים באזורים שונים. כדאי גם לשים לב שבזמן חג המולד וחופשות ארוכות בארצות הברית, נוהרים אמריקאים רבים לחופשה במקסיקו השכנה, מה שמשפיע על כל ענף התיירות במדינה.

 

אל תוותרו על השוואת מחירים:

הטיפ הזה נכון לכל טיול, ובמיוחד כשאנו מדברים על טיולים ביעדים רחוקים יחסית. הטיסה מישראל למקסיקו ארוכה ויקרה, ואנו ממליצים להשוות מחירים באתרים השונים ולהזמין טיסה מוקדם ככל האפשר. אם אתם גמישים בתאריך ומוכנים גם לטיסות קונקשן, זו יכולה להיות עוד דרך להוזיל את המחיר באופן משמעותי.

גם בהזמנות של מלונות, מסעדות, אטרקציות ואמצעי תחבורה – חשוב להכיר את מגוון האופציות, מהזולות ועד ליקרות ביותר, ולעשות את הבחירה המתאימה לתקציב ולרצון שלכם. וכמובן, כדי שתוכלו לתקשר במהלך הטיול, תצטרכו גם סים במקסיקו. גם כאן, השוו מחירים ועשו את הבחירה הנכונה עבורכם.

כמובן סים

תכננו נכון את הזמן בהתאם לאופי שלכם:

טיול בטן גב? טרק מתוקתק עם לו"ז ברור ומספר קילומטרים יומי? אולי טיול עירוני נינוח, הרבה בתי קפה וקניות? במקסיקו הענקית והמגוונת הכל אפשרי. אבל כדי לא לצאת מהטיול מאוכזבים ומבואסים, תצטרכו לחשוב מראש על תכנון זמן שמתאים לאופי הטיול ובעיקר לאופי שלכם. אתם לא רוצים לסיים את הטיול כשאתם מותשים עם רגליים עייפות, ובתחושה שהייתם בתוך סיר לחץ של הספקים. מצד שני, גם לסיים מתוסכלים, להרגיש שביזבזתם את הזמן והחמצתם חוויות חד פעמיות זה לא בדיוק מבטיח… תכנון נכון יסייע לכם להתנהל בכיף תוך כדי, ולהסתכל אחורה בהנאה ובסיפוק.

 

דאגו לציוד נכון:

כמו שחשוב לתכנן את הזמן ולהכיר את היעד אליו נוסעים, חשוב גם להצטייד בצורה נכונה לקראת הטיול שלכם. אין כמו לנחות במדינה זרה באמצע הלילה, ולגלות שבדיוק שכחתם לארוז מברשת שיניים… ציוד נכון ומתאים כולל ביגוד והנעלה לפי אופי הטיול, כסף מזומן, כלי רחצה, צילום של הדרכון, מטענים שונים, וכמובן סים שיתאים לכם ביעד.

כמובן סים

אולי יעניין אותך גם

5 טיפים לאיסוף ומחזור סוללות
כללי
5 טיפים לאיסוף ומחזור סוללות

בעידן שבו הטכנולוגיה הפכה לחלק בלתי נפרד מחיינו, השימוש בסוללות זינק מאוד. מסמארטפונים ומחשבים ניידים ועד לכלי רכב חשמליים, הסוללות הינן חלק ממגוון רחב של

קרא עוד »