איך הכי נכון לחייג לחו"ל מהארץ?

לרוב האזרחים במדינת ישראל יש קרובים ואהובים בחו"ל. בין אם זוהי משפחה גרעינית שנסעה לתקופה, דודים שעברו לגור לאחרונה מעבר לים או סתם חברים שנסעו לחופשה קצרה, ואי אפשר לפספס יום אחד בלי שיחת טלפון איתם. גדלנו על המחשבה ששיחות לחו"ל יקרות באופן לא סביר, וכל שניית דיבור עולה ביוקר. אך האם גם בשנת 2023 הדבר נכון, או שמא שיחות לחו"ל הפכו לנגישות ביותר ונוחות לכל כיס? על שאלות אלו נענה במאמר הבא.

 

מהו תעריף השיחה לחו"ל?

מאחר והעולם רחב ממדים והמרחק מישראל משתנה ממדינה למדינה, כך גם תעריפי השיחה למדינות השונות. מדינות הקרובות לישראל ובעלות תשתיות איכותיות לרוב יתומחרו בזול יותר, אך במידה והמדינה הנ"ל מתוירת מאוד – ישנה סבירות גבוהה שדווקא המחיר יטפס למעלה.

מדינות אשר רחוקות מישראל ובעלות תשתיות ברמה נמוכה יתומחרו במחירים גבוהים יותר, מאחר ועלות הכנות המשאבים גבוהה מאוד. לפני שאתם מקיימים חיוג לחו"ל ושיחות טלפון ארוכות, בצעו השוואת מחירים בין החברות השונות, בשביל לקבל את ההצעה הטובה ביותר המתאימה עבור הצרכים האישיים שלכם.

 

האם כדאי להשתמש בשירות השיחות המוצעות חינם?

עם התפתחות הטכנולוגיה בקצב מסחרר בשנים האחרונות, התפתחה גם הטכנולוגיה שמסוגלת להפוך את השיחות לחו"ל שנחשבות למוצר יקר – לחינמיות לגמרי. אך כמובן שלא הכול ורוד, ויש לא מעט דברים שכדאי לשים לב אליהם לפני השימוש בשירותים האלו. דבר ראשון וודאו שהחברה שבה אתם משתמשים הינה חברה אמינה וידועה. לעיתים, חברות המציעות לכם משהו שנדמה כחלומי – מתגלה כחלום בלהות. מווירוסים ועד פריצות למכשיר הטלפון – שירותים מסוימים פשוט יכולים להרוס לכם את היום.

לצד זאת, דעו כי רוב רובם של השירותים החינמיים אינם מציעים שיחות ברמה איכותית וגבוהה – והשיחה עתידה להיתקע ולהתנתק במהלכה. אם הנכם מצפים לשיחות עסקים חשובות וארוכות – דעו כי השירותים החינמיים יכולים להיות בעוכריכם. שירותי חיוג לחו"ל מבטיחים לכם שיחות ברמה גבוהה וללא התנתקויות בלתי-צפויות.

 

איך מתבצע החיוג לחו"ל?

לפני חיוג המספר הרצוי, ישנה קידומת מסוימת לכל חברה המציעה שירותי חיוג לחו"ל. לאחר הקידומת של החברה, יש להזין את קידומת המדינה הנבחרת ולאחר מכן את קידומת העיר ו/או האזור הרצוי – ורק לאחר השלבים האלו ניתן לרשום את מספר הטלפון הנבחר.

לדוגמא, רכשתם מחברת 999 המציעה שירותי חיוג לחו"ל חבילת שיחות. הקידומת של החברה הינה 999, וקידומת צרפת הינה 1. לפריז הקידומת היא 273 ומספר הטלפון הרצוי הינו 11223344. החיוג יתבצע כך: 999-1-273-11223344.

 

לסיכום

בין אם אתם לקראת שיחת עסקים מהותית או השיחה השנתית עם הדודים הרחוקים מארה"ב – שירות שיחות לחו"ל ייתן את המענה האיכותי והרצוי לשיחה קולחת וחסרת ניתוקים, כך שתוכלו לשמוע ולהישמע ברמה הגבוהה ביותר.

חיוג לחו''ל

אולי יעניין אותך גם

5 טיפים לאיסוף ומחזור סוללות
כללי
5 טיפים לאיסוף ומחזור סוללות

בעידן שבו הטכנולוגיה הפכה לחלק בלתי נפרד מחיינו, השימוש בסוללות זינק מאוד. מסמארטפונים ומחשבים ניידים ועד לכלי רכב חשמליים, הסוללות הינן חלק ממגוון רחב של

קרא עוד »