כל היתרונות בבית חכם

גלובל קוואלטי מביאה לכם את מהפיכת הבית החכם בקלות ובנוחות שלא הכרתם. מערכות התאורה, האבטחה כולל האינטרקום, הבידור והשמע, דוד המים החמים, התריסים החשמליים ניתנים להפעלה ולתכנות פשוט ונוח באמצעות הסמרטפון ובשליטה מלאה שלכם מכל מקום ובכל זמן. זה לא קסם, זה גלובל קוואלטי.

 

בית חכם אצלכם בבית

global quality מאפשרת לכם ליהנות מבית חכם גם בדירה או במשרד קיימים. אין צורך לחצוב בקירות או לפגוע בתשתיות, הכל אלחוטי, נוח ופשוט להתקנה. את השליטה במכשירים השונים בבית תשיגו באמצעות התקנת מערכת RA2 מתוצרת לוטרון והחלפת השקעים בבית לשקעים חכמים ( ההחלפה מהירה ונקיה ללא גרימת כל נזק למערכת החשמל ). כל שתצטרכו לעשות לאחר מכן זה להוריד את האפקליקציה ומאותו הרגע, כל הבית בכף ידיכם.

 

למה לי?

לבית החכם יתרונות רבים, במיוחד לנוכח ירידות המחירים בשנים האחרונות בכל הקשור למערכות חכמות בבית, ההתקנה הקלה והמהירה והנוחות הרבה שתתמכרו אליה עד שלא תבינו איך הסתדרתם בלעדיה. להלן היתרונות העיקריים בבית חכם:

  1. השליטה מתוך הסמרטפון והיכולת לתכנת את מערכות התאורה, חימום המים, השמע, הבידור, האזעקה, התריסים החשמליים ואפילו את האינטרקום בקלות ובנוחות יכולה להקל משמעותית על החיים ולבצע את הפעולות הללו ממפלס אחר בבית או אפילו מחוצה לו.
  2. שכחתם להדליק את האזעקה? לכבות את הדוד? מישהו מצלצל בדלת ואתם בדיוק קפצתם לסופר? מה הבעיה, הכנסו לאפליקציה וסדרו הכל.
  3. כמה שלטים יש לכם בבית? שלט למזגן, לתריסים החשמליים, לטלויזיה, לרסיוור, לאזעקה ולמערכת הקולנוע הביתית? החליפו הכל לשלט אחד שתמיד זמין והבטריות אף פעם לא נגמרות לו דווקא בשבת – הסמרטפון שלכם.
  4. חסכון אדיר בחשמל ואנרגיה כי לעולם לא תשכחו אור דלוק במטבח, או את הדוד דולק לחינם כל הלילה ( ולא בחינם ). לפני השינה בלחיצת כפתור אחד מכבים את הכל וישנים הכי טוב בלילה.
  5. עזרה אדירה למתקשים בתנועה. זה יכול להיות הגיל, התאוששות מניתוח או מכל סיבה אחרת. אנו מאחלים לכם בריאות שלמה, ובינתיים, העזרו בבית החכם של גלובל קוואלטי כדי שלא תאלצו לקום ולהתנועע בבית אלא לנוח ולהחלים.

 

איך מתקינים?

גלובל קוואלטי מתקינה מערכת  RA2השולטת באמצעות מפסקים חכמים אשר יותקנו במקום המפסקים הרגילים וניתנת לבקרה על ידי האפליקציה שבטלפון שלכם. היתרון הבולט שלה הוא שאין צורך להתקין תשתית נוספת בנוסף לזו אשר כבר קיימת בבית. מסיבה זו היא גם זולה וחסכונית באנרגיה בצורה משמעותית.

 

לסיכום

גלובל קוואלטי מציגה בפניכם מערכת בית חכם שאינו דורש יותר מכמה שעות התקנה ללא פגיעה בתשתיות או חציבה בקירות. מן האפליקציה שבסמרטפון שלכם תוכלו לשלוט במערכות האבטחה ( כולל אינטרקום ), התריסים החשמליים, הדוד, התאורה ומערכות השמע והבידור.

טכנולוגיה חכמה

 

אולי יעניין אותך גם

מחשב נייד
מדריכים דיגיטליים
מה היא בדיקת חדירות

הרבה מערכות נפרצות לאחרונה, גם מערכות של מקומות גדולים כמו חברות אשראי או בתי חולים והמידע המופץ הוא חסוי וסודי. לכן כל חברה עליה לשמור

קרא עוד »
מחשב
מדריכים דיגיטליים
כיצד מתמחרים בניית אתר?

בניית אתר הוא תהליך אשר מורכב מכמה שלבים שונים אשר יכולים להשפיע על עלות בנייץ האתר, כאשר לכל שלב רמת תמחור שונה. במאמר שלפניכם, סקרנו

קרא עוד »
פטיש
מדריכים דיגיטליים
מתי נתבע על אובדן כושר עבודה?

אובדן כושר עבודה יכול להתרחש כתוצאה מתאונת דרכים, תאונת או מחלת עבודה, מחלה או פציעה וכן הלאה. אובדן כושר העבודה עשוי להיות זמני או קבוע

קרא עוד »
לוח כתיבה
מדריכים דיגיטליים
קורס אנליסטים

יכול להיות שגם אתם שמעתם לא פעם על קורס אנליסטים ורציתם לבדוק במה מדובר ואם זה בכלל מתאים לכם. אם כך, דעו שבקרוב מאוד תוכלו

קרא עוד »
מחשב נייד
מדריכים דיגיטליים
5 דגשים לבניית אתר מוצלח

מעוניינים לבנות אתר? כדי לבנות אתר מוצלח יש להיעזר בחברה לבניית אתרים בעלת ניסיון וכלים טכנולוגיים מתקדמים. התחום מתעדכן כל העת, לכן חשוב לבחור בחברה

קרא עוד »