כיצד מתמחרים בניית אתר?

בניית אתר הוא תהליך אשר מורכב מכמה שלבים שונים אשר יכולים להשפיע על עלות בנייץ האתר, כאשר לכל שלב רמת תמחור שונה. במאמר שלפניכם, סקרנו את השלבים השונים של תהליך בניית אתר וגם, כמה מתומחר כל שלב כזה.

 

בניית אתר – הבסיס

תהליך בניית אתר, הוא תהליך המורכב מ-5 שלבים שונים, שנציין אותם בהמשך המאמר. מחיר לבניית אתר בכללותו, בדומה לתהליכים אחרים, משתנה בהתאם למורכבות האתר, הפיצ'רים שתבחרו, הפלטפורמה, זמן העבודה של המתכנתים ועוד המון רכיבים שונים המשפיעים על המחיר.

 

תהליך האפיון

שלב האפיון, הוא בעצם השלב בו מחליטים על המתווה הכללי של האתר. השלב הזה יוכל לבהר באופן כללי מה יהיה תמחור פיתוח האתר. זה השלב בו מחליטים על איזו פלטפורמה יפותח האתר, מה יהיה אופיו, האם זה אתר תדמית או אתר מכירות וכמה מורכבים הפיתוחים, לדוגמא באנר סטטי או באנר וידאו וכד'.

רק לאחר אפיון האתר וכאשר החברה לבניית האתרים מבינה מה התוצאה הסופית שאתם רוצים שתהיה, אז ניתן יהיה לתמחר. שימו לב שכל שינוי, פיתוח חדש או אפיון חדש יגרור עלויות שונות.

 

תהליך העיצוב

כמו בכל דבר בחיים, גם בעיצוב האתר תוכלו לבחור רמות מעצבים שונות שיהיו ברמות תמחור שונות. עיצוב האתר הוא אחד החלקים החשובים ביותר בו, הוא הגורם המשפיע ביותר על חווית המשתמש, על החשק של הגולש להמשיך ולשהות באתר ואפילו לעבור בין העמודים הפנימיים, להמשיך לגלוש ולקבל מידע נוסף.

תהליך העיצוב יכול להיות סמלי, או שהוא יכול להיות מלווה ע"י מעצבת המתמחה בעיצוב אתרים. ההמלצה שלנו היא לא להתפשר על העיצוב.

 

תהליך הכתיבה והמיקרו קופי

אז דיברנו על שלב האפיון והעיצוב אשר יהיה בהתאם לאפיון שתבחרו, אבל ההשקעה בטקסטים שיהיו לאורך האתר חשובה גם היא. הכתיבה לאורך האתר צריכה להיות ללא שגיאות כתיב, קוהרנטית, קצרה וקולעת.

תחשבו שבסופו של דבר זה החיבור הכי קרוב ללקוח וזה מה שגורם לקורא להבין האם אתם מומחים בתחומכם, האם הוא מתחבר לסגנון ולערכים שאתם מציגים ובשורה התחתונה, האם הוא יבחר בכם על פני המתחרים.

מעבר לכתיבה שצריכה להיות ללא רבב, חשוב גם לשלב מיקרו קופי באתר, לדוגמא אם הקמתם טופס ליד בתוך האתר, אפשר לשפר יחסי המרה ע"י שיפור הטקסטים.

לדוגמא: במקום לכתוב שם, אפשר לכתוב – מה השם שלך? הכוונה במיקרו קופי זה לשפר טקסטים טכניים לטקסטים "אנושיים" יותר המדברים לגולש, זאת על מנת לעודד אותו לבצע פעולות שנרצה.

גם כאן, כמו בסעיפים האחרים, עלויות כתיבת התכנים, הקופי והמיקרו קופי משתנה בהתאם לאיכות הכותב.

 

לסיכום

תהליך בניית אתר יכול להיות בעלויות שונות, בהתאם לספקים שתבחרו ולמורכבות האתר. לכן, על מנת להאריך את מחיר אתר החלומות שלכם, תחילה יש להבין מה האפיון, העיצוב והקופי שתרצו.

מחשב נייד

 

אולי יעניין אותך גם

מחשב נייד
מדריכים דיגיטליים
מה היא בדיקת חדירות

הרבה מערכות נפרצות לאחרונה, גם מערכות של מקומות גדולים כמו חברות אשראי או בתי חולים והמידע המופץ הוא חסוי וסודי. לכן כל חברה עליה לשמור

קרא עוד »
בית
מדריכים דיגיטליים
כל היתרונות בבית חכם

גלובל קוואלטי מביאה לכם את מהפיכת הבית החכם בקלות ובנוחות שלא הכרתם. מערכות התאורה, האבטחה כולל האינטרקום, הבידור והשמע, דוד המים החמים, התריסים החשמליים ניתנים

קרא עוד »
פטיש
מדריכים דיגיטליים
מתי נתבע על אובדן כושר עבודה?

אובדן כושר עבודה יכול להתרחש כתוצאה מתאונת דרכים, תאונת או מחלת עבודה, מחלה או פציעה וכן הלאה. אובדן כושר העבודה עשוי להיות זמני או קבוע

קרא עוד »
לוח כתיבה
מדריכים דיגיטליים
קורס אנליסטים

יכול להיות שגם אתם שמעתם לא פעם על קורס אנליסטים ורציתם לבדוק במה מדובר ואם זה בכלל מתאים לכם. אם כך, דעו שבקרוב מאוד תוכלו

קרא עוד »
מחשב נייד
מדריכים דיגיטליים
5 דגשים לבניית אתר מוצלח

מעוניינים לבנות אתר? כדי לבנות אתר מוצלח יש להיעזר בחברה לבניית אתרים בעלת ניסיון וכלים טכנולוגיים מתקדמים. התחום מתעדכן כל העת, לכן חשוב לבחור בחברה

קרא עוד »