קידום דף פייסבוק

אם יש לכם דף עסקי בפייסבוק, אתם ודאי מעוניינים לנצל את הכוח של הפלטפורמה העוצמתית הזאת, כדי לגרום לעוד ועוד עוקבים לצרוך את התכנים שלכם, לתת בכם אמון, לראות בכם אוטוריטה ולבצע התקשרות מולכם על מנת לרכוש מוצרים או שירותים.

עם זאת, יש כמה וכמה דברים שעליכם יהיה לקחת בחשבון לפני שאתם ניגשים לביצוע קידום דף פייסבוק עבור העסק. אז בלי להכביר במילים, קבלו 6 טיפים לקידום דף פייסבוק:

 

טיפ מספר 1: שלבו באסטרטגיית התוכן שלכם וידאו איכותי

פייסבוק הפכה בשנים האחרונות למעצמת וידאו שמתחרה באופן ישיר עם ענקית הוידאו יוטיוב. לפייסבוק יש אינטרס להפוך למקום המרכזי שבו צורכים משתמשים וידאו, ולכן יש לה גם אינטרס לקדם תכני וידאו איכותיים, שיכולים לייצר ערך מוסף רב לגולשים ולמשתמשים שלה.

נצלו את האינטרס המשותף הזה וצרו תכנים מבוססי וידאו שאכן מייצרים ערך מוסף משמעותי לעוקבים שלכם, וכך תוכלו להרוויח פעמיים: להעלות את שביעות הרצון של הגולשים ולהגדיל את החשיפה שלהם למותג שלכם.

 

טיפ מספר 2: פרסמו את הדף העסקי שלכם בקבוצות המנוהלות בפלטפורמות אחרות

כדי להפוך את המותג שלכם לפופולרי חשוב וכדאי יהיה להפיץ את הבשורה אודות הדף העסקי שלכם גם בפלטפורמות אחרות, חיצוניות לפייסבוק. אם אתם מתנהלים מול קהילה של גולשים ומעניינים למשל באמצעות רשימות תפוצה במייל או קבוצות וואטסאפ ייעודית לעסק – אין סיבה שלא תפיצו שם את הידיעה שאתם מנהלים דף פייסבוק עסקי שיוכל לסייע להם.

 

טיפ מספר 3: הגיבו בשם הדף העסקי תוך יצירת ערך מוסף אמיתי

אחת מן הדרכים הנפוצות שבהן נוקטים מנהלי דפים בפייסבוק כדי לקדם את הדף שלהם הוא להגיב בפורומים ובקבוצות רלוונטיות באמצעות שם המשתמש של הדף העסקי. בצורה כזאת, תגובה איכותית ומשיאת ערך של ממש, יכולה לחזק את הקשר בין המותג שלכם לבין ההבנה של הגולשים כי אתם מהווים מקור סמכות אמיתי בנישה.

 

טיפ מספר 4: אל תרבו בקישורים חיצוניים

פייסבוק, כמו כל פלטפורמה, מאוד אוהבת שאתם נמצאים בתוך הפלטפורמה עצמה. הסיבה לכך, היא שפייסבוק מעוניינת להציג מודעות פרסום לגולשים שנמצאים בתוך הרשת, מה שמהווה את מקור הפרנסה העיקרי שלה.

זאת הסיבה, שלא כדאי יהיה להרבות בפרסומים שכוללים קישורים יוצאים חיצוניים, כאלו שיוציאו את הגולשים מפייסבוק עצמה. מדוע? משום שפייסבוק עצמה לא תאפשר חשיפה גדולה מאוד עבור פוסטים כאלו, ואם בכל זאת היא תאפשר, חשיפה כזאת תעלה לכם לא מעט כסף.

 

טיפ מספר 5: צרו הטבות ייחודיות למשתמשים שעוקבים אחרי הדף העסקי שלכם

אם אתם מעוניינים שגולשים יגיעו לבקר בדף הפייסבוק העסקי שלכם ויאפשרו לכם לבצע קידום שלו, אתם חייבים לייצר להם סיבה אמיתית לעשות זאת. הרי תכנים שונים הם יוכלו לקרוא באתר שלכם או באתרים המתחרים, בסרטונים הם יוכלו לצפות ביוטיוב, תקשורת מול המותג שלכם מתאפשרת להם גם באמצעות השארת פרטים או חיוג למשרדי החברה ועוד.

לכן, כדי לגשר על הפער הזה ולייצר ערך מוסף אמיתי לגולשים שמגיעים אל הדף, דאגו לכך שיוכלו ליהנות מהטבות כלשהן, למשל באמצעות הנחה מיוחדת לעוקבים אחרי הדף ועוד.

 

טיפ מספר 6: התאימו את שעות הפרסומים שלכם להרגלי הצריכה של קהל היעד

העובדה שאתם ערים בשעות מסוימות ופעילים פחות בשעות אחרות, איננה אומרת שגם קהל היעד שלכם מתנהג באותה צורה, על אחת כמה וכמה אם מדובר בקהל יעד בינלאומי, אשר נפרס על גבי יותר ממדינה אחת. קידום דף פייסבוק הוא פעולה שבמסגרתה חשוב יהיה להתאים את שעות הפרסומים של התכנים השונים בדף, לשעות שבהם הגולשים אשר עוקבים אחרי הדף פעילים.

נכון, קיים טרייד אוף ברור: בשעות פעילות ביוחד גם רמת התחרות יכולה לעלות באופן משמעותי, ואילו בשעות פעילות פחות תוכלו לזכור לשיעור חשיפה גבוה יותר אולם למעט גולשים. חשוב יהיה למצוא את האיזון, ומציאת איזון כזה מתאפשרת, באמצעי פשוט מאוד: ניסוי וטעיה.

 

לסיכום

קידום דף פייסבוק יאפשר לכם להפוך את ערוץ הפייסבוק של העסק לערוץ פעיל ואיכותי, כזה שייצור תנועה רלוונטית של גולשים ומתעניינים, ויאפשר לכם להמיר אותם ללקוחות משלמים, באמצעות אסטרטגיית תוכן סדורה ומדודה.

קידום דף פייסבוק

אולי יעניין אותך גם

Facebook
פייסבוק
שיווק בפייסבוק

החלטתם שאתם מעוניינים להשקיע חלק מתקציב השיווק של העסק בפרסום בפייסבוק? סביר מאוד להניח שבצעתם החלטה נכונה. פייסבוק היא פלטפורמה שממציאה את עצמה בכל פעם

קרא עוד »