קורס בניית אתרים

אם אתם מתכוונים להתחיל קריירה כבוני אתרים, עוסקים כבר במקצוע ומעוניינים לשפר את היכולות והידע שלכם בנושא, או אפילו שוקלים לבצע הסבת מקצוע לאחר מיצוי עצמי במקום אחר – קורס בניית אתרים יכול להיות כלי אפקטיבי ביותר שיסייע לכם לשפר את המיומנויות הדרושות.

עם זאת, לא כל קורס יתאים כמו כפפה ליד לצרכים שלכם. יש לא מעט פרמטרים שחשוב יהיה לבדוק לפני שמחליטים לרכוש קורס בניית אתרים. לכן, אם כבר קיבלתם את ההחלטה שאתם מעוניינים להיות בוני אתרים מקצועיים יותר, כדאי יהיה שתבצעו לכל הפחות את הבדיקות הבאות.

 

בדיקה מספר 1: האם הקורס פרונטלי או מבוצע אונליין?

החלטה חשובה מאוד שתצטרכו לקבל היא האם קורס בניית האתרים שתבנו יהיה קורס פרונטלי, כלומר, בכיתה פיסית בנוכחות מרצה ומשתתפים אחרים, או שיערך אונליין, באמצעות שימוש בפלטפורמה טכנולוגית מלווה. במקרה הזה, אין החלטה נכונה. יהיו כאלו שיעדיפו את המעג הבינאישי, את היציאה מן השגרה, ואת המסגרת המחייבת של קורס פרונטלי, ויהיו כאלה שיחשבו שקורס אונליין יענה על הצרכים שלהם ויתאים אורח החיים שלהם בצורה הטובה ביותר.

 

בדיקה מספר 2: על איזו פלטפורמה לומדים לבנות את האתר?

הפלטפורמה הפופולרית ביותר בקרב בוני אתרים קטנים ובינוניים היא וורדפרס, ויהיו שילמדו אותה תוך שימוש באלמנטור או בפייג' בילדרים אחרים. עם זאת, כלל לא בטוח שכדאי יהיה לכם לרוץ וללמוד דווקא פלטפורמה שבה סביבת התחרות הולכת ומתהדקת. פלטפורמות נוספות כמו וויקס ומג'נטו הן גם פלטפורמות לבניית אתרים שמייצרות לא מעט יתרונות אחרים לבוני האתרים. בסופו של יום, ההחלטה באיזו פלטפורמה לבניית אתרים לבחור קשורה ברווחיות שתצליחו להשיג, בנוכחות ובהשפעה שיש לכם על קהילות וירטואליות שונות וגם מהעדפה אישית, כמובן.

 

בדיקה מספר 3: האם במהלך הקורס כל חניך בונה אתר אישי?

בדיקה חשוב שאסור יהיה לכם לוותר עליה בזמן ההחלטה באיזה קורס לבניית אתרים כדאי יהיה לכם לבחור, היא ההתנסות המעשית. קורס שלא יציע לכם התנסות מעשית שבמהלכה אתם בונים אתר בעצמכם, אתר, שישאר ברשותכם גם לאחר הקורס לצורך ביצוע ניסוי וטעיה, הוא קורס שבסבירות גבוה פשוט לא יבצע את העבודה על הצד הטוב ביותר.

 

בדיקה מספר 4: מי מעביר את הקורס ומה הניסיון שלו בתחום?

פרמטר חשוב נוסף שכדאי יהיה לבדוק לפני ביצוע רכישה של קורס בניית אתרים הוא זהות המדריך בקורס. ביחרו בקורס שהמדריך או צוות המדריכים שלו הם אנשים מנוסים, שבנו כבר בחייהם כמה וכמה אתרים, שמכירים את התלונות הנפוצות של לקוחות, ומודעים לתקלות שמתרחשות באופן תדיר בעת בניה של אתרים. חלק מן הקורסים יציעו מגוון מרצים שיעבירו את החור. בצורה כזאת, תוכלו להחשף לתפיסת העולם של כמה וכמה בוני אתרים ולהעשיר את עולמכם ביתר קלות.

 

בדיקה מספר 5: כמה משתתפים אחרים יקחו חלק בקורס?

מספר המשתתפים בקורס, פרט אליכם כמובן, הוא אחד הפרמטרים שיכול להפוך את הקורס להצלחה מהדהדת או לכישלון חרוץ. מספר מועט מידי של משתתפים עלול ליצור דינמיקה משעממת וחד גונית, מבלי שתינתן לכם ההזדמנות להכיר פרויקטים אחרים וללמוד מן הטעויות שבוצעו בהם. מאחר שעתידים להתקשר מולכם לקוחות במגוון רב של תחומים, אזי פרויקטים שונים אליהם תחשו במהלך הקורס יכולים להעשיר את ההיכרות והניסיון הראשוני שלכם בנושא. מספר משתתפים גדול מידי בקורס עלול לגרום למצב שבו לא תקבלו את תשומת הלב שמגיעה לכם,או שתקבלו אותה בעצימות נמוכה מידי.

 

בדיקה מספר 6: שעות פעילות ולוגיסטיקה

לפני שאתם בוחרים בקורס בניית אתרים, חשוב יהיה שתכירו את הנתונים האדמיניסטרטיביים השונים: היכן הקורס מתקיים? באילו שעות? באילו ימים בשבוע? האם במקום יש חניה לבאים? האם המקום נגיש לתחבורה ציבורית? לכל חניך בקורס ישנם צרכים משלו. דאגו לכך שהצרכים שלכם יקבלו מענה הולם.

 

בדיקה מספר 7: האם מחיר הקורס מתאים לכם?

את הפרמטר הזה השארנו לסוף, למרות, כמובן, שיש מקום לבדוק אותו כבר בהתחלה. הכוונה היא כמובן למחיר הקורס. מחיר יקר מידי יניא אתכם מלהתקשר מול המרצה בקורס, ומחיר נמוך מידי בצורה משמעותית צריך להדליק לכם נורה אדומה בכל הקשור להיקף התוכן שיהיה אמור להיות מכוסה במסגרת הקורס.

בניית אתרים

אולי יעניין אותך גם

עיצוב אתרים
קורסים דיגיטליים
קורס עיצוב אתרים

כמעט כל בית עסק מבין היום שכדי להיות רלוונטי לקהל היעד שלו, ולחשוף את השירותים או המוצרים שלו לקהלים חדשים, עליו יהיה להקים אתר אינטרנט

קרא עוד »
קורס דיגיטלי
קורסים דיגיטליים
קורס אלמנטור

עם ההתפתחות המואצת של הטכנולוגיה בשנים האחרונות, יותר ויותר עסקים מוצאים את עצמם פעילים בזירות האונליין השונות. זאת הסיבה, שהביקוש לשירותי בניית אינטרנט עלה בצורה

קרא עוד »