קורס עיצוב אתרים

כמעט כל בית עסק מבין היום שכדי להיות רלוונטי לקהל היעד שלו, ולחשוף את השירותים או המוצרים שלו לקהלים חדשים, עליו יהיה להקים אתר אינטרנט מודרני. אלא שלעיצוב של האתר יש חלק מכריע בשאלה האם הגולש יבחר להתקשר עם אותו בעל עסק: עד כמה האתר נראה סמכותי? עד כמה הוא נראה אמין ומזמין? כמה אפשר לבטוח בו, ולמסור לו פרטי כרטיס אשראי ונתונים אישיים אחרים?

לעיצוב של אתרים יש חלק מרכזי וחשוב במענה על כל אחת מן השאלות האלה. זאת הסיבה, שיותר ויותר בעלי מקצוע מתחום בניית האתרים, בוחרים להשתלם במקצוע הכה רלוונטי כיום של עיצוב אתרים.

במאמר הזה ננסה לעמוד על כמה מן הבדיקות שכדאי יהיה לכם לבצע לפני שאתם בוחרים להרשם לקורס עיצוב אתרים.

 

בדיקה מספר 1: על איזו פלטפורמה מתבצע הקורס?

בדיקה ראשונה וחשובה שאותה תצטרכו לבצע היא לבדוק באיזו טכנולוגיה תשתמשו בקורס על מנת לעצב אתרים. האם הקורס יהיה קורס מבוסס וורדפרס, אלמנטור, ותוספים שונים כמו קרוקובלוג? האם קורס העיצוב יתמקד באתרי וויקס, שמאפשרים עיצובים נוחים ופשוטים? האם הקורס יתמקד בכלל בעיצובים חיצוניים בתוכנות מקצועיות כמו פוטושופ, ומסירת חיתוכים מן העיצובים האלו לבוני אתרים?

 

בדיקה מספר 2: האם הקורס פרונטלי או דיגיטלי?

אין ספק שלנוכחות פרונטלית בקורס קידום אתרים יש משמעות גדולה: מדריך שיוכל להכווין אתכם ולהראות לכם כיצד לפעול בצורה אישית ופרונטלית, יהפוך את השיעור לאפקטיבי הרבה יותר. לצד זאת, בשגרת היום יום העמוסה, רבים בוחרים להרשם לקורס עיצוב אתרים כמקצוע שני שלהם, ולכן יכולים להתפנות לקורס הזה רק בשעות שבהן הם לא עובדים. במקרה כזה, קורס עיצוב אתרים דיגיטלי יתאים הרבה יותר לצרכים שלהם.

 

בדיקה מספר 3: מי מעביר את הקורס וכמה ניסיון יש לו בעולם העיצוב?

בדיקה נוספת שחשוב יהיה שתבצעו היא להבין מי, למעשה, מעביר בפועל את הקורס. כמה ניסיון יש לו בתחום? אילו אתרים עיצב? עד כמה הם היו פרויקטים מורכבים שדרשו חשיבה מעמיקה, יצירתיות ומקוריות? נסו להבין שאתם מתחברים לקו העיצובי שלו, ואולי יותר חשוב מהכל, שיש לו יכולות תקשורתיות טובות. הרבה מאוד פעמים, אנשים בוחרים כמרצה את מי שהוא מומחה בעל שם בתחום, וזאת למרות שהיכולת שלו להעביר בפועל את החומר בצורה ורבלית לוקה בחסר.

 

בדיקה מספר 4: המלצות

בדיוק כפי שאתם מבצעים כאשר אתם מתקשרים מול כל בעל מקצוע, גם כאשר אתם בוחרים להרשם לקורס עיצוב אתרים, ישנה חשיבות גדולה לבדוק המלצות של סטודנטים שחוו את הקורס. רבים מן המרצים מתפארים בדפי המכירה שלהם במגוון של סטודנטים ממליצים. אל תתביישו לפנות לאותם ממליצים ולשאול אותם עד כמה הקורס איכותי וסייע להם בפועל. תתפלאו כמה מידע רב ערך תוכלו להשיג בצורה הזאת.

 

בדיקה מספר 5: דוגמאות לאתרים שעיצב המנחה בקורס

כאשר אתם מבצעים את מערך הבדיקות שלכם ופונים לממליצים שונים, חשוב יהיה שתבדקו מולם, אילו אתרים עיצבו במהלך הקורס. נסו לבחון את האתרים האלו ולהבין האם העבודה שהתבצעה בהם נראית לכם מקצועית, עד כמה העיצובים קולעים לטעמכם, ועד כמה הקו העיצובי של המנחה בקורס מורגש.

 

בדיקה מספר 6: האם אתם עובדים על אתר בפועל במהלך הקורס?

עוד בדיקה שחשוב יהיה לבצע היא שהקורס אינו קורס תיאורתי בלבד, אלא כזה שבמהלכו תידרשו בפועל לעצב אתר מטעמכם. אין תחליף לניסיון שתירכשו בעבודה בעשר אצבעות. תיאוריה, מעשירה ככל שתהיה, אינה יכולה לספק מענה הולם ברמה של התנסות מעשית. זאת הסיבה שחשוב יהיה שתבדקו כי קורס עיצוב האתרים אליו נרשמתם, כולל התנסות מעשית כזאת, של כל אחד מן הסטודנטים.

 

בדיקה מספר 7: האם מתבצעת לצד העברת הקורס גם חניכה אישית?

מרכיב בעל חשיבות עצומה בכל קורס, ובפרט בקורס הכולל עיצוב אתרים, הוא הזמן המוקצה לחניכה אישית. אל תתפשרו על קורס שלא יציע זמן חניכה אישית כזה. לחניכה פרטנית ישנה השפעה ישירה על היכולת להפנים חומר בצורה מעשית, ולקבל מענה מותאם אישית, שלא ניתן לייצר במהלך קורס שבו משתתפים רבים. ככל שהדברים נוגעים לעיצוב אתרים – ניכה אישית כזאת היא בבחינת חובה.

עיצוב אתרים

אולי יעניין אותך גם

קורס בניית אתרים
קורסים דיגיטליים
קורס בניית אתרים

אם אתם מתכוונים להתחיל קריירה כבוני אתרים, עוסקים כבר במקצוע ומעוניינים לשפר את היכולות והידע שלכם בנושא, או אפילו שוקלים לבצע הסבת מקצוע לאחר מיצוי

קרא עוד »
קורס דיגיטלי
קורסים דיגיטליים
קורס אלמנטור

עם ההתפתחות המואצת של הטכנולוגיה בשנים האחרונות, יותר ויותר עסקים מוצאים את עצמם פעילים בזירות האונליין השונות. זאת הסיבה, שהביקוש לשירותי בניית אינטרנט עלה בצורה

קרא עוד »