מהו סים וירטואלי ומדוע הוא משנה את כללי המשחק?

מהניווט של הרכב, דרך השעון, ואפילו הטאבלט – אינטרנט ושיחות זמינות הן "הלחם והחמאה" של כל האפליקציות, ובלעדיהן רק מאית מהיכולות של המכשיר שלנו מנוצלות. אבל על מנת להשתמש במכשירים אלו, אנחנו נאלצים לפתוח נקודות גלישה מהנייד או מוויפי זמין. סים וירטואלי הוא הדרך הקלה ביותר לפתור בדיוק את חוסר הנוחות הזה.

 

מה זה בעצם סים וירטואלי?

בניגוד לכרטיס סים רגיל, שהוא כרטיס פיזי שצריך להיות מחובר בתוך מגירה מיוחדת במכשיר, מכשיר סים וירטואלי ESIM  (Embedded SIM) מותקן באופן וירטואלי במכשיר, ומשמש אותנו לגלישה והחלפת ספקים מהירה ודיגיטלית, במקום פירוק והחלפה של כרטיסים פיזיים.

מה זה בעצם סים וירטואלי

איך זה עובד?

מאוד פשוט – אם המכשיר שלכם תומך בטכנולוגית ESIM, כל מה שאתם צריכים לעשות זה לחבר אותו לספק הנכון בעזרת כמה לחיצות והכנסת קוד, וכך תוכלו לגלוש על פי חבילות הגלישה שלכם, בארץ או בחו״ל. מכשירים שתומכים ב-ESIM יאפשרו לכם בכמה לחיצות להשיג גמישות גבוהה בהרבה ממכשירים שאינם תומכים בטכנולוגיה, אז כדאי להתעדכן באתר היצרן אם המכשיר שלכם תומך בסים וירטואלי.

 

איך זה שונה מסים רגיל?

קצת כמו ההבדל בין ההארד דיסק שלכם לדרייב בענן – במקום שהמכשיר שלכם יצטרך כרטיס פיזי, וכל החלפה של חבילה או ספק תדרוש החלפה פיזית של הכרטיס (פלוס הטרחה של לנסוע להביא אחד), סים וירטואלי רק צריך לכייל במכשיר תומך דרך ההגדרות של המכשיר.

איך זה שונה מסים רגיל

גם בארץ וגם בחו״ל – זמינות מלאה ו100% נוחות

סים וירטואלי מאפשר לכם לרכוש, להחליף, ולגלוש דרך חבילות הגלישה והשיחות שלכם, מכל מקום בעולם כאילו לרגע לא יצאתם מהארץ, אחרי כיול קטן תוכלו לצפות בתכנים, לבדוק מיילים, להיות זמינים לשיחות מהארץ ומחו״לֿ, וליהנות מחופשה או נסיעת עבודה בשקט ושלווה, עם דאגה אחת פחות.

 

לאיזה מכשירים זה טוב?

בזכות נוחות השימוש, הגמישות, וקלות ההחלפה – סים וירטואלי זמין בלא מעט מכשירים, מטאבלטים דרך שעונים, טלפונים חכמים ועוד. תמיד טוב לבדוק בהגדרות המכשיר שבידכם או באתר היצרן. אם אתם טסים הרבה לחו״ל, בין אם לביזנס או לפלז׳ר, אנחנו ממליצים לבדוק לפני קניית המכשיר הבא שלכם אם הוא תומך בטכנולוגיה.

 

חבילות גמישות – לארץ ולחו״ל

יתרון נוסף בסים וירטואלי בא לידי ביטוי ביכולת שלכם להחליף ולרכוש חבילות גלישה, מסרונים, או שיחות, מבלי להצטרך לחכות או להביא כרטיס פיזי חדש בכל פעם. תוכלו לקנות חבילות גלישה למדינה ספציפית, ובנפח שנוח לכם, מכל מקום בעולם, ישר למכשיר שבידכם.

 

זמינות ונוחות – בכל מקום ומכל מכשיר

טכנולוגית esim היא ללא ספק שינוי מבורך בעולם הטכנולוגיה, ותאפשר לכם להחליף חבילות גלישה בקלות, מכל מקום בעולם. בין אם אתם עם השעון, הטאבלט, או הסלולר – הנוחות והגמישות שסים וירטואלי נותן לכם, היא חסרת תחליף.

מהו סים וירטואלי ומדוע הוא משנה את כללי המשחק

אולי יעניין אותך גם