איך מקדמים ביטוים כמו מעשנות בשרים?

הקפדה על מספר כללי מפתח יכולה לסייע לקדם את כל סוגי הביטויים, לרבות אם מדובר על פניה לקהלי יעד ספציפיים שמחפשים למשל פתרונות צלייה ועישון בשרים. במאמר הבא נשתמש במעשנות בתור דוגמא ונבין כיצד מיישמים את העקרונות המנחים גם בביטויים אחרים

קידום של ביטוי כגון מעשנות בשרים יכול להיות דוגמא מעולה לכללי מפתח שעליהם כדאי להקפיד גם בשיווק מוצרים אחרים לגמרי. אם מכירים את כללי המפתח ואת העקרונות המנחים, כל שנותר לאחר מכן הוא ליישם אותם. בין היתר, היכרות עם סוגים שונים של כללי אצבע עבור קידום של כל סוגי הביטויים יכולה להתאים לבעלי עסקים, למשרדי פרסום, לאנשי מקצוע ועוד.

הכלל החשוב ביותר הוא להתאים את הפלטפורמה של הקידום לקהל היעד. אם למשל לוקחים כדוגמא פתרונות צלייה ועישון בשרים, ניתן לעשות את זה בקלות באמצעות קידום ברשתות חברתיות בכלל והצפה של תכנים רלוונטיים בקבוצות שעוסקות בתחום הזה בפרט. ככל שיש יותר מידע על הנושא וההתאמה לקהל היעד מדויקת יותר, כך עולה הסיכוי ליהנות מאחוזי הצלחה גבוהים.

 

מה לגבי קידום במנועי חיפוש?

עוד דרך טובה לקדם ביטוי כמו מעשנת בשרים היא להשתמש במנועי חיפוש. כאן החדשות הטובות הן שלא צריך להתאמץ יותר מדי על מנת לפלח את קהל היעד, כי האלגוריתם של מנוע החיפוש כבר עושה את זה עבורנו.

בקידום של ביטויים מסוימים על בסיס מנוע חיפוש כמו של גוגל למשל, השאלה היחידה היא האם לבחור בקידום ממומן או אורגני. ההבדל הוא שבקידום ממומן רוכשים את הביטוי לפי מחיר שנקבע במכרז מסוים, בעוד בקידום אורגני משקיעים בתכנים שאמורים להביא את הגולשים ולהשאיר אותם באתר. כמו כן, קידום ממומן משיג תוצאות מיידיות ומתאים לקמפיינים קצר טווח – בעוד את הקידום האורגני מבצעים גם בשגרה ובשוטף.

 

לא לשכוח קידום באמצעות שיתופי פעולה

עוד פתרון אידיאלי שיכול להתאים לקידום של מוצרים וביטויים מהסוג של פתרונות צלייה ועישון בשרים מבוסס על שיתופי פעולה עם אתרי תוכן. כאן היתרון הוא שמבססים את השם של המותג או המוצר, בקמפיין לטווח ארוך ותוך יצירת ערך מוסף לעומת המתרים. יתרה על כך, שיתופי פעולה עם אתרי תוכן ולאחר מכן קידום באמצעות פלטפורמות כגון טאבולה או אאוטבריין יכולים לשכנע גם לקוחות מתלבטים.

בסופו של דבר, הדרך לקדם כל סוג של מוצר היא להסביר לקהל היעד למה הוא צריך אותו. התנאי הוא לפגוש את קהל היעד במקום המתאים ובזמן הנכון, כמו למשל כאשר קיימת התלבטות בין מוצרים רלוונטיים. במידה והתקציב לא מהווה מגבלה, אפשר לבצע את הקידום בכל הפלטפורמות הקיימות. אם רוצים לשמור על תקציב ספציפי, צריך להחליט איזה מטרות מנסים להשיג ולפעול בהתאם וביעילות.

מעשני בשר

אולי יעניין אותך גם