כיצד שיווק דיגיטלי עוזר להבין ולשרת את הקהל שלך

העולם הדיגיטלי ביצע מהפכה אמיתית כמעט בכל תחום בחיינו וגם בתחום השיווק. בדומה לתחום השיווק המסורתי, גם שיווק דיגיטלי מתמקד במכירת מוצר/רעיון או מותג לקהל יעד מובחן, תוך שימוש באמצעים שונים. אז היכן המהפכה אתם שואלים? בכלים הטכנולוגיים החדשים שמאפשרים פילוח מדויק של קהל היעד, הבנה מעמיקה שלו, שימוש מוצלח בשלל הערוצים השונים, מדידת הנתונים ואחוזי מכירות גבוהים. אז איך השיווק הדיגיטלי יכול לעבוד בשבילכם? קבלו כמה טיפים מוצלחים.

 

1. הכירו את המונחים והכלים החדשים

המונח הרחב של שיווק דיגיטלי מאגד בתוכו כמה מונחים וכלי עבודה חדשים יחסית, בניגוד לעולם השיווק המסורתי. תחת המונח נכנסים: קמפיינים ממומנים ואורגניים ברשתות חברתיות, טירגוטים (פנייה ממוקדת לקהל ספציפי), ניוזלטר פרסומי במייל, באנרים, קידום במנועי חיפוש, עבודה אל מול משפיענים ומובילי דעה ולמעשה כל ערוץ אינטרנטי שמסייע להגיע ישירות לקהל היעד.

שיווק דיגיטלי

2. בחרו את אנשי השיווק המנוסים

אז השיווק הדיגיטלי כבר כאן ויכול למנף אתכם קדימה, בין אם אתם עסק או מותג קטן או גדול. אבל איך תדעו איך לחלק את העוגה התקציבית? במה הכי כדאי לכם להשקיע? מהו המסר שלכם ומהי הדרך הכי טובה להעביר אותו? חברת שיווק דיגיטלי מנוסה ואיכותית כמו Yazame Digital תסייע לכם להתמקד במה הכי נכון עבורכם. לדייק את המסרים שלכם, לפנות בדיוק לקהל שלכם ולרתום את כל מגוון הכלים והערוצים הדיגיטליים, לסייע לכם להגיע לתוצאות הטובות ביותר.

 

3. הגיעו לקהל יעד גדול יותר

אבל שנייה, איך נגיע באמצעות שיווק דיגיטלי לקהל יעד רחב יותר עבור המותג שלנו? כאן נכנסים לפעולה מגוון השיטות השונות לפענוח הרגלי הגלישה וצריכת התוכן של הקהל הרחב והעברת המסרים הנכונים, לאנשים הנכונים. למה הכוונה? אם נניח יש לכם מותג מקומי ושכונתי, נסו למקד את הפרסום לאנשים המתגוררים באזור, אך במקביל גם לאנשים שנניח מבקרים במקומות סביב בית העסק שלכם בקביעות. בכך יכול לסייע לכם כלי "הטירגוט" שיידע למקד בדיוק את המסר או המוצר המתאים, ללקוח שמחפש אותו.

 

4. הגבירו את הנוכחות שלכם בדיגיטל

מותג מצליח הוא מותג שיש לו נוכחות דיגיטלית. בין אם זה עמוד פייסבוק שמעודכן בקביעות, חשבון אינסטגרם, פרופיל לינקדאין פעיל, חשבון טיקטוק עם סרטונים מתאימים שיכולים להתפרסם מעבר לקהל היעד המסורתי שלכם, למשל דוכן אוכל רחוב בעיר מסוימת בארץ, שהצליח להפוך את עצמו ללהיט ברמה הארצית, בזכות סרטונים קצרים וקליטים.

התאימו כמובן את המותג שלכם לרשת החברתית הנכונה וודאו תמיד שהפרופיל שלכם מאפשר להתקשר איתכם בקלות, שישנה זמינות גבוהה ושאתם נמצאים שם עבור הקהל שלכם. מותג מצליח הוא מותג שכל הזמן זורע ומשקה ובסוף גם קוצר הצלחות ואולי חשוב מכל – מגדיל את המכירות.

שיווק דיגיטלי

אולי יעניין אותך גם

בידול שיווקי - מה זה
שיווק דיגיטלי
בידול שיווקי – מה זה?

היכולת לבדל את העסק, המוצר או השירות מכל שאר המתחרים היא דרך מעולה לייצר יתרון תחרותי ואף להפיק הכנסות ורווחים. עם זאת, חשוב לוודא שמבצעים

קרא עוד »