מה אפשר לקנות און ליין לילדים לטו בשבט

טו בשבט הוא חג שמקשה על לא מעט אנשים. הסיבה לכך ברורה – כולם מחפשים מתנות לילדים אבל אף אחד לא מוצא את המתנה המקורית ביותר. כך שבסופו של דבר, כולם בוחרים לקנות מארז פירות יבשים או עוגת פירות יבשים שלא תמיד מוצאת חן בעיני מקבל המתנה. אז מה אפשר לקנות און ליין לילדים בטו בשבט? יצאנו לבדוק וחזרנו עם 4 האפשרויות הבאות:

 

אפשרות מס' 1 – בלנדר שייקר נטען

הילד אומר שהוא לא מוכן לאכול פירות? כולנו מכירים את הרגע הזה. מסתובבים בינינו לא מעט סרבני פירות שגורמים להורים לצאת מדעתם. הרי הפירות מלאים בוויטמינים ומינרלים שחשובים לגוף שלנו. כדי לגרום לילדים שלכם לאכול פירות, אתם צריכים להגיש להם אותם באופן ייחודי. תוהים איך? באמצעות הבלנדר שייקר. יש לו מספר יתרונות משמעותיים שיגרמו לילדים שלכם לרצות להכין שייק פירות פעם או פעמיים ביום. להלן היתרונות הללו שאתם חייבים להכיר:

 

קל לתפעל אותו

כל אחד יכול לעשות בו שימוש בקלות

 

עושה חשק להכין שייק עם פירות חדשים

השייקר עושה חשק לנסות להכין שייקים ייחודיים עם פירות שבדרך כלל לא אוכלים ביום יום

 

ניתן לקחת אותו לכל מקום

השייקר נוח לנשיאה, כך שניתן לקחת אותו לטיולים, לחברים ולפעילויות בבית הספר

 

אפשרות מס' 2 – מפצח אגוזים מהודר

אם הילדים שלכם אוהבים אגוזים, אתם בטוח מהנהנים כעת בהתלהבות מול המסך בגלל שתוכלו לתת מנוחה לידיים שלכם. תוהים איך אנחנו יודעים? כשהיינו ילדים, גדלנו על האגוזים שסבא צבי שלנו גידל בחצר במושב. אם יש משהו שההורים שלנו הכי סבלו ממנו בביקורים אצל הסבא הוא הבקשות הבלתי נגמרות שלנו לפתיחת האגוזים. אם המצב זהה אצלכם, אתם לא צריכים להתלבט יותר על מתנות לטו בשבט. אתם צריכים לבחור את מפצח האגוזים המהודר ולהשאיר אותו בבית של סבא וסבתא במושב.

 

אפשרות מס' 3 – בית תה

לכל ילד יש את הרגע הזה שבו הוא מגלה את האפשרות של שתיית תה לפני השינה. ילדים אוהבים לבחור את התה שלהם בעצמם ולשבת אל מול הטלוויזיה או אל מול ספר עם כוס תה ועוגייה. כדי שהילדים יוכלו לבחור את התיון בקלות ובנוחות, הם צריכים שיהיה להם בית תה מעוצב שיגרום להם לרצות להזמין חברים לשעת התה.

 

אפשרות מס' 4 – קולפן תפוחי אדמה

לילדים נמאס שאתם מבקשים מהם לקלף את תפוחי האדמה לפירה? תקנו להם במתנה לטו בשבט את הקולפן ותאפשרו להם לקלף עבורכם את תפוחי האדמה מבלי לפצות את הפה. כך ייחסך מכם לבקש בפעם ה-1,000 שמישהו יבוא כבר לעזור עם הפירה.

 

לסיכום

אלו היו 4 המתנות שאפשר וכדאי לקנות אונליין לילדים בטו בשבט. מאחלים לכם חג שמח ובחירה מהנה!

אָדָם חֲלַקְלַק

אולי יעניין אותך גם