המדריך המלא למציאת עבודה בהייטק

ענף ההייטק הוא ענף התעסוקה בעל הצמיחה הגבוהה ביותר, המשכורות הגבוהות ביותר ותנאי ההעסקה הגבוהים ביותר בשוק העבודה הישראלי. לכן, אין זו הפתעה שאנשים רבים רצים לחפש עבודה באחת מחברות ההייטק השונות, בעוד שהחברות מצידן "צדות" להן את העובדים המתאימים והמוכשרים ביותר.

על אף הביקוש הלא פוסק לכוח אדם בהייטק, קיימת תחרות לא פשוטה בכלל על המשרות הטובות באמת. המדריך הזה, יעזור לכם לוודא שיש לכם את כל מה שצריך בכדי שתוכלו למצוא את משרת החלומות שלכם בהייטק. לרוב, כשאנשים שומעים את המילה "הייטק", עולה להם לראש תמונה של אנשי מחשבים המבלים את רוב שעות היום שלהם מול המחשב.

למעשה, האמת הרבה יותר מורכבת מכך. ענף ההייטק הוא עצום, ויש בו ביקוש לעובדים מכל התחומים – כן, גם כאלו שלא קשורים בשום צורה לתכנות. חיפוש טוב של משרות הייטק מצריך הכנה וידע מקדימים, לכן סיכמנו עבורכם את הנקודות החשובות ביותר לחיפוש נכון ויעיל:

 

חפשו איפה שרק ניתן

הצעות עבודה בהייטק אפשר למצוא כיום כמעט בכל מקום, בין אם זה בפייסבוק, מפה לאוזן, במדורי הדרושים ועוד. בכדי שתוכלו להיחשף למגוון רחב ככל הניתן של הצעות עבודה, הקדישו זמן וחפשו בכל פלטפורמה שעולה על דעתכם. מי יודע, אולי עבודת החלומות שלכם מסתתרת דווקא במקום האחרון בו חשבתם לחפש?

 

היעזרו בשירותי חברות השמה

ממש כפי שאתם משתוקקים למצוא עבודה בהייטק, כך גם רבים אחרים. בכדי להתמודד עם הביקוש הרב, חברות רבות נעזרות בשירותי חברות השמה למציאת העובדים המתאימים ביותר. כדי לקבל את החשיפה שאתם רוצים וכדי למצוא את המשרה שתתאים לכם, אל תתביישו להשתמש בשירותי חברות ההשמה להייטק.

 

אל תהססו להשתמש בקשרים

תחום ההייטק מתבסס לא מעט על קשרים בין אישיים. לכן, אם יש לכם חברים שעובדים בחברת הייטק כלשהי, גם אם הם זוטרים, אל תהססו לשאול ולבקש האם יוכלו לזרוק עליכם מילה למעסיקים שלהם. בסופו של דבר, תוכלו רק להרוויח.

 

שפצו את פרופיל הלינקדאין שלכם

לינקדאין היא הפלטפורמה המובילה בעולם לנטוורקינג וחיפוש עבודה בענף ההייטק. למעשה, עובד שלא נמצא בלינקדאין שם את עצמו בעמדת נחיתות משמעותית מול עובדים אחרים, ומונע מעצמו חשיפה וקשרים שיעזרו לו למצוא מקום עבודה רציני. שימו לב שיש לכם פרופיל לינקדאין פעיל ומסודר, המציג אתכם באור החיובי ביותר.

 

קורות חיים – הרושם הראשוני שלכם

אחרי שמצאתם משרות שאתם מעוניינים בהן, הגיע הזמן לשלוח קורות חיים. קורות החיים שלכם הם למעשה הרושם הראשוני אותו תיצרו על המעסיקים הפוטנציאליים, לכן חשוב שיהיו מסודרות ומאורגנות בצורה שתציג אותכם בצורה הטובה והמחמיאה ביותר. עם זאת, שימו לב לא להגזים ולהוסיף מידע לא רלוונטי.

 

הכנה מוקדמת לראיון העבודה

אחרי קורות החיים, מגיע שלב הראיונות. לרוב, ראיונות העבודה יכללו מספר פגישות ומבחנים שונים. בכדי שתוכלו להיות מוכנים מראש, נסו לברר מה מצופה לכם בראיון ומה המעסיקים דורשים מעובדים במשרה אליה אתם מתמיינים.

משרות בהייטק

אולי יעניין אותך גם

5 טיפים לאיסוף ומחזור סוללות
כללי
5 טיפים לאיסוף ומחזור סוללות

בעידן שבו הטכנולוגיה הפכה לחלק בלתי נפרד מחיינו, השימוש בסוללות זינק מאוד. מסמארטפונים ומחשבים ניידים ועד לכלי רכב חשמליים, הסוללות הינן חלק ממגוון רחב של

קרא עוד »