איך מבצעים הטמעת מאנדיי בעסק בצורה מקצועית

מערכת המאנדיי היא אחת המערכות המתקדמות והמצליחות בעולם לניהול רציף של ארגון עסקי תחת מעטפת אחת משותפת לכל זרועות הארגון, המערכת שפותחה בתל אביב לפני מעט יותר מעשור הפכה לשם נרדף להצלחה בכל העולם וארגונים רבים בישראל ובעולם מבקשים להטמיע את המערכת בארגון שלהם, חשוב להקפיד על הטמעה מקצועית ונכונה, על מנת לקבל את התוצאה הטובה ביותר האפשרית.

 

מה עושה מערכת המאנדיי?

מערכת המאנדיי למי שבמקרה טרם שמע עליה היא מערכת ייחודית הבאה ליישם את ניהול כל הארגון במקום אחד, החברה הישראלית שהוקמה בתל אביב אי שם בשנת 2012 ביקשה ליישם מערכת אחת שתוכל לתת פתרונות לכל המרכיבים בארגון ועל ידי כך לייצר שפה משותפת של כלל הארגון.

ההצלחה של מאנדיי הייתה מהירה והתפשטה בעולם, כיום ישנם יותר מ100,000 ארגונים שונים ברחבי העולם הפועלים עם תוכנת מאנדיי. מאנדיי הציבה לעצמה מטרה, לשפר את התרבות הארגונית בכל מקום אליו היא מגיעה, זאת על ידי ריכוז כל המידע של הארגון במקום אחד, מה שמאפשר למנף את הנתונים שהצטברו לכדי יעילות ארגונית, זאת על ידי שימוש מהיר ויעיל בידע ובנתונים שנצברו בצורה טובה יותר משהייתה בעבר.

הטמעת מאנדיי סט מאפשרת כיום לארגונים וחברות שונות לבצע במקביל פרויקטים גדולים יחד עם הניהול השוטף בצורה יעילה וטובה יותר גם בארגונים הפועלים על פני מספר ארצות שונות. ההצלחה של מערכת המאנדיי עובדת בזכות קסם אחד שמאפיין הצלחות עסקיות, היא פשוט עובדת בצורה יעילה.

 

איך מבצעים הטמעת מאנדיי בעסק בצורה מקצועית?

הטמעת מערכת, כל מערכת בארגון היא הליך מורכב ולא פשוט הכרוך בדרך כלל בקשיים אובייקטיביים, התנגדות מבפנים וחשש מהלא נודע, הטמעת מאנדיי סט עלולה לסבול מבעיות אלו גם בארגון שלכם, לכן חשוב לבצע אותה בצורה מקצועית ונכונה, החשש הוא מהשינוי, לא המערכת.

בשלב הראשוני עוד בטרם משלבים את מערכת המאנדיי בארגון, יש צורך בתכנון מדויק של המערכת וההתאמה שלה לכל ארגון באופן ספציפי. האנשים משני הצדדים שיערכו את ההתאמות הראשוניות חייבים להבין היטב את הצרכים והיכולות של שני הצדדים, להבין מה הן דרישות החברה והמטרות הראשיות שלה.

השלב הבא בהטמעת מאנדיי סט יהיה שלב משמעותי של העברת הנתונים מהמערכת הישנה, אל מערכת המאנדיי בצורה מאובטחת וחכמה שהמידע לא יאבד בדרך. בשלב הבא יש חשיבות למעקב אחר ההטמעה ולעדכן את הנתונים הנדרשים על מנת לאפשר מעבר לעבודה שוטפת, בשלב זה יתבצעו תיקונים נדרשים.

 

הטמעת מאנדיי בעסק, איך זה עובד בפועל ?

הטמעת מאנדיי סט היא פעולה אשר מתבססת על למידה ופעולה ומבקשת לייצר שיפור מתמיד ותיקונים של באגים העולים לאורך הדרך, לכן יש התבססות על תהליך בין חמישה שלבים לאורך התהליך.

שלב 1 בשלב הראשון מתבצע אפיון לצורך של הארגון מול היכולות של מערכת המאנדיי

שלב 2 מרכיבים מערכת מאנדיי ייעודית ללקוח בהתאם לצרכים ולדרישות שלו.

שלב 3 מתחילים לעבוד עם המערכת ומקבלים פידבקים של הלקוח

שלב 4 מבצעים שיפורים בהתאם לפידבקים שהתקבלו.

שלב 5 חזרה מתמדת על שלבים 3 ו4

מה עושה מערכת המאנדיי

אולי יעניין אותך גם

אוטומציה תסייע לעסק שלך
אוטומציות
מדוע אוטומציה תסייע לעסק שלך?

בנוף העסקי המהיר והתחרותי של ימינו, אוטומציה התגלתה ככלי כמשנה משחק עבור חברות מכל הגדלים. היכולת לייעל תהליכים, להגביר את היעילות ולהפחית טעויות אנוש הפכה

קרא עוד »