החשיבות של התקנת מצלמות אבטחה לביטחון האישי שלך

בעבר בעלי עסקים רבים כמו בעלי חנויות רחוב, מחסנים ועוד היו בדרך כלל שמים מצלמות אבטחה גם כדי להרתיע גנבים וגם כדי לתעד את הגנבים בעת פריצה אם וקורה. בשנים האחרונות קיימת מגמה של התקנת מצלמות בכל מקום, גם בבתים הפרטיים, בדירות בבניינים משותפים, בחניונים המשותפים, במשרדים הקטנים, חנויות בקניון שנמצאות תחת השגחה של הנהלת הקניון ובכלל מי שרק מעוניין יכול להתקין מצלמות אבטחה.

 

אי אפשר בלי זה

היום מאוד קשה לדמיין את החיים ללא מצלמות אבטחה בכל פינה. ולא רק, היום קיימות מצלמות דרך שמותקנות על גבי קסדות של רוכבי אופנוע ורוכבי אופניים. גם בכל רכב מותקנת מצלמת דרך שבדרך כלל משדרת מלפנים ומאחור ויש גם כאלה שמשדרות בתוך הרכב. הפונקציה של צילום בתוך הרכב היא נחוצה ביותר בעיקר לבעלי מוניות שמעלים נוסעים כל היום.

דוגמא טובה לשימוש מצלמת דרך – נהג מונית שהעלה נוסעת בשעות היום, החלה לצעוק בסיום הנסיעה שהנהג הטריד אותה, קילל ואף איים להכות אותה. נהג המונית שאבטח את רכבו במצלמת דרך שמשדרת בתוך הרכב, הראה לשוטרים שעצרו אותו, מה קרה באמת. והאמת שלא קרה כלום! מדובר באישה לא בריאה בנפשה. קשה לתאר מה היה קורה אילו לא היה לו מצלמת דרך שסיפקה הוכחה חותכת וחד משמעית.

 

מצלמות אבטחה בשירות המדינה

המשטרה הגדילה והוציאה הנחיה לפני כמה שנים, שכל שוטר יישא מצלמת גוף שתתעד מקרוב את כל מה שקורה בשטח לארוך כל יום עבודתו. גם זה קורה בעקבות תלונות של אזרחים על התנהלות כושלת של השוטרים. מצלמות הגוף, נותנות את התמונה הנכונה והברורה ביותר במצבים אלו.

 

מצלמת אבטחה – תקנו קצת שקט נפשי

למעשה בכל פעם שקורה משהו, תאונה, פריצה, קטטה, אירוע ונדליזם ועוד, השאלה הראשונה שנשאלת היא – האם יש מצלמה שתיעדה את המקרה? ולא בכדי משום שהיום כל אחד מאתנו חרד לשלומו ולשלום משפחתו בכל עיר ובכל מקום.

לכן כשיש מצלמת אבטחה, יש שקט נפשי שכן עצם נוכחות המצלמה במקום, תרתיע את אלו שרוצים להרע ולפגוע בנו כך שלפחות יהיה תיעוד. כדאי להיכנס לאתר של https://gs-system.co.il באתר, אפשר למצוא סוגי מצלמות שונות ושימושים שונים.

 

לסיכום – התקנה נכונה של מצלמת האבטחה

את חשיבות מצלמות האבטחה אפשר להקביל לשומר ראש, לא פחות מכך. מצלמת אבטחה גורמת לנו להרגיש בטוחים יותר שכן עצם היותה מתעדת הכל, בכול רגע נותן לנו שקט נפשי. וזה מרגיש שלא משנה מה יקרה, לנו יש את האמת החותכת.

חשוב לזכור, שמתקינים מצלמות אבטחה יש לשים לב לזווית הצילום. אם זווית הצילום לא מכוונת לאן שרוצים וכמובן להפעיל את הפונקציות הרצויות כגון חיבור לאינטרנט, וויפיי או בלוטוס אחרת לא עשינו בזה כלום.

מצלמות אבטחה

אולי יעניין אותך גם

5 טיפים לאיסוף ומחזור סוללות
כללי
5 טיפים לאיסוף ומחזור סוללות

בעידן שבו הטכנולוגיה הפכה לחלק בלתי נפרד מחיינו, השימוש בסוללות זינק מאוד. מסמארטפונים ומחשבים ניידים ועד לכלי רכב חשמליים, הסוללות הינן חלק ממגוון רחב של

קרא עוד »
גריל גז מומלץ
כללי
גריל גז מומלץ

בעולם המהיר של היום, בישול ארוחות טעימות ביעילות הפך לעדיפות עבור רבים. אחת הדרכים הטובות ביותר להשיג זאת היא באמצעות גריל גז. עם הנוחות, הרבגוניות

קרא עוד »