איזה רכב כדאי להשכיר לטיול שטח

בימים אלו של שלהי החורף וראשית האביב, אין תחליף לטיולי רכבים בשטח.

בתקופה זו של השנה תוכלו להנות ממרבדים ירוקים, פריחה מדהימה, גבי מים בנחלי המדבר ונחלים שוצפים בצפון.

איזה רכב כדאי להשכיר כדי להנות מכל הטוב הזה?

 

המלצה מהירה

עבור הקוראים המסתפקים בכותרות, נכתוב בקצרה שרכב השטח המומלץ ביותר הוא טויוטה ראב 4. הנעת הרכב היא היברידית, ומיוצרת בשתי גרסאות – גרסת ההנעה הרגילה (2X4) וגרסת ההנעה המתקדמת (4X4). להלן נפרט מדוע זהו הרכב המומלץ ביותר ומהם הקריטריונים שחשוב לשים לב אליהם בבחירת רכב.

 

בטיחות

בייחוד בנהיגת שטח, חשוב מאוד להקפיד על סטנדרט בטיחות גבוה ברכב. בנהיגה בשטח קיימת סכנת התהפכות וככל נהיגה אחרת גם סכנות החלקה והתנגשות נשקפות בנהיגה, ויש לבחור ברכב שיספק לנו הגנה מקסימלית.

נבחן אם הרכב עומד בסטנדרטים גבוהים של בטיחות, מבחינת יציבות הרכב וכן מערכות ההגנה שלו במקרי תאונה. החוק מחייב את החברות לפרסם את רמת הבטיחות של הרכב, בדומה לחובת פרסום רמת זיהום האוויר. טויוטה ראב 4 מדורגת בדרגת בטיחות 7 מתוך 8 ומשכך זהו רכב שטח בטוח למדי.

 

ביצועים

נצפה מרכב השטח שלנו לספק ביצועים מרשימים, שיעצימו את חוויית הנסיעה ויאפשרו לנו להגיע לכל מקום. מכיוון שכך, נבחר ברכב חזק, בעל נפח מנוע גבוה, יכולת הגעה ליותר מ- 5,000 סל"ד ויכולת האצה טובה. הנעת 4 על 4 תשפר כמובן את חווית הנסיעה, אך היא אינה הכרחית.

נפח המנוע של טויוטה ראב 4 הוא כ-2,500 סמ"ק, הוא יכול להגיע ללא כל קושי לכ-5,700 סל"ד ולהאיץ מ-0 ל-100 קמ"ש ב8-8.4 שניות. כאמור, לרכב גרסת 4 על 4 וגרסה פשוטה עם הנעה קדמית בלבד. כפי שניתן לראות, הרכב מצטיין אף בכל הקטגוריות הללו.

 

צריכת דלק

דאגו לרכב חסכוני שלא צורך דלק באופן מוגזם. זוהי נקודת בידול משמעותית בין הטויוטה ראב 4 לבין שאר מכוניותת השטח. בעוד שרוב המכוניות "שותות דלק", לטויוטה צריכה חסכונית של ליטר 1 ל17.5 ק"מ בממוצע. זאת, הודות להנעה ההיברידית שלו המאפשרת חסכון משמעותי בבנזין.

 

נוחות

אתם יוצאים לטיול שטח. מטרת הטיול היא, בסופו של יום, להנות כמה שיותר. רכב לא נוח, מבחינת המרווח, המושבים, רעש המנוע ואיכות הנהיגה, לא יאפשר לנו להנות מהטיול כמו שאנחנו רוצים.  מכיוון שכך, יש לבחור רכב מרווח ונוח, שקט יחסית, הנוסע באופן "חלק". הטויוטה ראב 4 עונה על כל הדרישות הללו.

 

4 על 4 או 2 על 4?

זוהי שאלה קשה ללא תשובה ברורה. במידה והמסלול שלכם מורכב ודורש יכולת טכנית גבוהה, אין ספק כי יש לבחור ברכב ה4 על 4. מנגד, אם הדרך אינה מסובכת במיוחד, תנו לרגישות שלכם למחיר להכריע. ככל שאתם רגישים למחיר ומחפשים לחסוך בעלויות, בחרו ברכב בהנעה הרגילה. ככל שאתם מחפשים למקסם את החוויה גם במחיר גבוה יותר, בחרו באופציה של טויוטה ראב 4, 4 על 4.

 

לסיכום

ישנם רכבי שטח טובים, וישנם רכבי שטח טובים יותר. רכב טויוטה ראב 4, הן בגרסה הפשוטה והן בגרסת ה4 על 4, משתייך לקטגוריה השנייה. בחרו בו לטיול השטח שלכם, ותהנו מחוויה מושלמת.

אוטו

 

אולי יעניין אותך גם

מחשב נייד
מדריכים דיגיטליים
מה היא בדיקת חדירות

הרבה מערכות נפרצות לאחרונה, גם מערכות של מקומות גדולים כמו חברות אשראי או בתי חולים והמידע המופץ הוא חסוי וסודי. לכן כל חברה עליה לשמור

קרא עוד »
בית
מדריכים דיגיטליים
כל היתרונות בבית חכם

גלובל קוואלטי מביאה לכם את מהפיכת הבית החכם בקלות ובנוחות שלא הכרתם. מערכות התאורה, האבטחה כולל האינטרקום, הבידור והשמע, דוד המים החמים, התריסים החשמליים ניתנים

קרא עוד »
מחשב
מדריכים דיגיטליים
כיצד מתמחרים בניית אתר?

בניית אתר הוא תהליך אשר מורכב מכמה שלבים שונים אשר יכולים להשפיע על עלות בנייץ האתר, כאשר לכל שלב רמת תמחור שונה. במאמר שלפניכם, סקרנו

קרא עוד »
פטיש
מדריכים דיגיטליים
מתי נתבע על אובדן כושר עבודה?

אובדן כושר עבודה יכול להתרחש כתוצאה מתאונת דרכים, תאונת או מחלת עבודה, מחלה או פציעה וכן הלאה. אובדן כושר העבודה עשוי להיות זמני או קבוע

קרא עוד »
לוח כתיבה
מדריכים דיגיטליים
קורס אנליסטים

יכול להיות שגם אתם שמעתם לא פעם על קורס אנליסטים ורציתם לבדוק במה מדובר ואם זה בכלל מתאים לכם. אם כך, דעו שבקרוב מאוד תוכלו

קרא עוד »
מחשב נייד
מדריכים דיגיטליים
5 דגשים לבניית אתר מוצלח

מעוניינים לבנות אתר? כדי לבנות אתר מוצלח יש להיעזר בחברה לבניית אתרים בעלת ניסיון וכלים טכנולוגיים מתקדמים. התחום מתעדכן כל העת, לכן חשוב לבחור בחברה

קרא עוד »