5 דגשים לבניית אתר מוצלח

מעוניינים לבנות אתר? כדי לבנות אתר מוצלח יש להיעזר בחברה לבניית אתרים בעלת ניסיון וכלים טכנולוגיים מתקדמים. התחום מתעדכן כל העת, לכן חשוב לבחור בחברה שלא מפסיקה להתחדש. על קידום אתרים אורגני וכמה דגשים חשובים לאתר מוצלח.

 

קידום אורגני ו-SEO – מהרגע הראשון

קידום אורגני מהו? כאשר אנו מזינים ביטוי לחיפוש בגוגל, אנו שואפים לקבל את התוצאות החיפוש הרלוונטיות והאיכותיות ביותר עבורנו. גוגל שואפת לשמור על מעמדה כמנוע החיפוש הטוב בעולם, לכן היא מחפשת לספק לנו בדיוק את התוצאות הללו. כיוון שיש באופן תיאורטי כמעט בלי סוף אפשרויות שעשויות להתאים מבידה זו או אחרת לחיפוש, גוגל אינה מציגה אותן בסדר רנדומלי. היא מדרגת את התוצאות, והטובה מביניהן מוצגת ראשונה, הבאה בדירוג – שנייה וכן הלאה.

כולנו, וגם כל הגולשים שלנו, נכנסים בדר"כ רק לתוצאות החיפוש הראשונות. למה? 2 סיבות: 1. למה להתאמץ ולדפדף אם מול העיניים יש תוצאה שטובה לנו? 2. ברור לנו שאם תוצאה זו ראשונה, אנו סומכים על גוגל שיש לכך סיבות טובות.

מיקום גבוה יותר בסדר התוצאות שעורכת גוגל עבור כל חיפוש מכונה "קידום אורגני". כלומר, האתר מקודם ע"י גוגל כי הוא נחשב לאמין וטוב, ולא כי שילמנו לה כסף (אז נראה את המילה "מודעה" או "ממומן").

קידום אורגני נמשך לאורך כל חיי הפעולה של האתר, אך הוא מתחיל מהרגע הראשון: בניית האתר.

 

אז איך נבנה אתר שגוגל תאהב ותקדם?

נקפיד על חווית המשתמש באתר – בראש ובראשונה, חווית המשתמש חשובה לגוגל. היא מזוהה במס' פרמטרים: גלישה מהירה, יכולת ניווט נוחה, תפריטים רספונסיביים ואמצעי יצירת קשר נגישים.

 

איך עושים זאת? הנה כמה דגשים:

  1. נבנה את האתר עם סטרוקטורציה היררכית נכונה, ליצירת ניווט מהיר, נגישות, ותפריטים נוחים.
  2. נשתמש בכלים שמבצעים אוטומטית אופטימיזציה לתוכן, מדיה ותמונות, לאתר מהיר וקל.
  3. נציע ללקוחות מגוון אפשרויות: אפשרויות שונות ליצירת קשר, אפשרויות תשלום, ואפשרויות בחירה והתאמה אישית.
  4. נקפיד על כלי אחסון מהיר שתומך היטב באתר.

מדובר בכלים מקצועיים המצריכים ידע רב בתהליך בניית אתרים. חשוב לפנות לחברה מקצועית שתדע לבנות את האתר המדויק לנו, עם התוספים, הכלים והפלאגינים שיהפכו את האתר שלנו לאופטימלי ומקודם

 

5.   מיתוג: לדבר אל העיניים

האתר שלנו הוא חלון הראווה שלנו. הוא צריך להיראות הכי טוב שיש, הכי אנחנו.

האתר צריך לדבר את השפה השיווקית שבחרנו לעסק, ולהיבנות לאורך כל הדרך בהתאם למיתוג שלנו. זה כולל את כל האלמנטים הגרפיים, כולל פונט ספציפי. לא משנה אם מדובר בהנפשה, אנימציה, תבנית עיצוב, או כל אלמנט גרפי – הוויזואליות צריכה להיות קוהרנטית ואטרקטיבית. כלומר, לדבר אל העיניים – אבל בשפה אחידה, שתהיה שייכת רק לנו.

לסיכום, כדי שהאתר שלנו יצליח יש צורך להקפיד על כל הדגשים הקשורים ל-SEO וקידום אורגני וגם להתייחס לאתר כאל חלון ראווה שבו הוויזואליות קריטית.

מחשב

 

אולי יעניין אותך גם

כלי תחבורה
מדריכים דיגיטליים
איזה רכב כדאי להשכיר לטיול שטח

בימים אלו של שלהי החורף וראשית האביב, אין תחליף לטיולי רכבים בשטח. בתקופה זו של השנה תוכלו להנות ממרבדים ירוקים, פריחה מדהימה, גבי מים בנחלי

קרא עוד »
מכשיר סליקה
מדריכים דיגיטליים
5 אפשרויות סליקה באופן דיגיטלי

סליקה היא אמצעי בסיסי להעברות תשלום מהלקוח לבית העסק, לאחר שהשני סיפק ללקוח שירות או מוצר מסוים. כיום, כאשר השימוש בכרטיסי אשראי כבר נהיה אמצעי

קרא עוד »