איך לנהל טיקטוק של מלון יוקרתי בחו"ל

אומנם לא כולם כבר שם אבל כמעט הכול כבר מתפרסם ובהצלחה גדולה, הטיקטוק הוא פלטפורמה מדהימה לשיווק ומכירה.

בעזרת טרנדים, האשטגים ומובילי דעה ניתן לפרסם כל דבר מכל מקום! סרטונים שמציגים לנו סיפור מתמשך בממשק נוח וצבעים יפים.

למה לא? המשיכו לקרוא כיצד לנהל עמוד טיקטוק לכל בית עסק בינהם מלון יוקרתי בחו"ל.

 

איך עובד השימוש בטיקטוק?

קודם כל הסבר קצר על מהי אפליקציה ואיך משתמשים בה– זוהי רשת מבטיחה שעדיין מחזיקה במושכות החדשנות וההתלהבות אך עברה כבר תקופה ארוכה שבה לא הפסיקה להיות חמה לרגע ועל כן אנו יודעים שהיא כן כדי להישאר. ניתן לראות את מגמת עליית גילאי המשתמשים בפלטפורמה מה שמראה לנו על כבישת קהלים מסורתיים יותר שמוכנים להנות ממשהו חדש למרות שהם כבר מכירים את הישן. האפליקציה צברה תאוצה גם בפן השיווקי ואף ניתן לראות עבודות של ניהול טיקטוק, משפיענים ואושיות רשת.

 

מה קורה שם?

כמובן שיש לכל משתמש עמוד פרופיל שכל משתמש יכול לעקוב אחריי משתמשים אחרים. ניתן להעלות קטעי וידיאו קצרים של כמה שניות או עד 3 דקות. הקטעים מוצגים אחד אחריי השני ונותנים תחושה של המשכיות בסיפור. צורת החיפוש מתנהלת על פי האשטג אותו מדביקים לכל סרטון שמעלים על מנת לתת לו שם ואפשרות לחפש אותו.

שיווק בטיקטוק

להבדיל מפייסבוק ואינסטגרם הקידום הממון בטיקטוק עדיין בחיתוליו ולכן זה זמן טוב לשווק עסקים או לקדם יכולות מקצועיות. ניתן לעשות זאת לא רק על ידי קידום ממומן אלא על ידי שימוש מקצועי ומוכוון מטרה בעמוד אישי. איך עושים זאת? ניקח לדוגמא בית מלון יוקרתי בחו"ל שרוצה לפרסם את עצמו בכל העולם.

  1. אסטרטגיה – מטרת הערוץ וקהל היעד. במקרה שלנו הם יהיו פרסום המלון, הקהל יעד יופנה לגילאים מבוגרים מכיוון שהמלון יוקרתי ולא רלוונטי לאוכלוסייה צעירה.
  2. מציאת האשטגים – ערכו חיפוש מהם ההאשטגים הרלוונטים לבית מלון יוקרתי, מה אנשים בדרך כלל מפרסמים כשהם מעלים סרטונים שלהם נופשים במלונות אחרים. בדקו גם באילו האשטגים המתחרים שלכם משתמשים. ערכו רשימה של כל ההאשתגים על פי גודלם ובדקו מה מתאים לכם, למשל מלון יוקרתי שהוא בוטיק ומתאים לקהל יעד מצומצמם יותר או אפילו פונה למדינה ספיציפית יוכל להשתמש בהאשטג בשפה הרלוונטית.
  3. סרטונים יפים – האסתטיקה חשובה ביותר, דאגו לסרטונים באיכות טובה המציגים את המקומות הנחמדים ביותר ואת חווית הלקוחות שלכם – למשל הדרך מהחדר לבריכה, הנוף מהמרפסת או שעת ארוחת ערב קסומה.

 

לסיכום

ניהול עמוד טיקטוק מקצועי יכול להסב לכם הצלחה רבה בשיווק והמכירות שלכם אם עושים את זה בדרך הנכונה הדרך לשם כבר סלולה, עקבו אחריי הטיפים שלנו ובעיקר הישארו מעודכנים בכל הטרנדים החמים שמשתנים כמעט כל יומיים.

עמוד אישי

 

אולי יעניין אותך גם

כלי תחבורה
מדריכים דיגיטליים
איזה רכב כדאי להשכיר לטיול שטח

בימים אלו של שלהי החורף וראשית האביב, אין תחליף לטיולי רכבים בשטח. בתקופה זו של השנה תוכלו להנות ממרבדים ירוקים, פריחה מדהימה, גבי מים בנחלי

קרא עוד »
מכשיר סליקה
מדריכים דיגיטליים
5 אפשרויות סליקה באופן דיגיטלי

סליקה היא אמצעי בסיסי להעברות תשלום מהלקוח לבית העסק, לאחר שהשני סיפק ללקוח שירות או מוצר מסוים. כיום, כאשר השימוש בכרטיסי אשראי כבר נהיה אמצעי

קרא עוד »